Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

od 271 Kč
Anotace: Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a…
Grada.cz
Doprava zdarma Skladem
271 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Minimální cena: 271 Kč
Maximální cena: 271 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Anotace: Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu. Z obsahu: O autorech 7 Slovo úvodem 8 1 Marketingový výzkum na začátku 21. století 11 1.1 Podstata marketingového výzkumu 12 1.1.1 Charakteristiky marketingového výzkumu 12 1.1.2 Význam marketingového výzkumu 14 1.1.3 Trendy v marketingovém výzkumu 16 1.1.4 Vlivy online médií 17 1.2 Poptávka 20 1.2.1 Význam poptávky 21 1.2.2 Typy poptávky 22 1.2.3 Vlivy ekonomické krize na poptávku 23 1.3 Vlivy prostředí 24 1.3.1 Demografické vlivy 25 1.3.2 Ekonomické vlivy 26 1.3.3 Legislativní a politické vlivy 27 1.3.4 Přírodní vlivy 28 1.3.5 Inovační vlivy 29 1.3.6 Sociální a kulturní vlivy 31 1.4 Trh a subjekty trhu 33 1.4.1 Rozsah trhu 33 1.4.2 Dodavatelé 36 1.4.3 Konkurence 37 1.4.4 Distributoři 39 1.4.5 Zákazníci 39 1.4.6 Veřejnost 42 1.5 Analýzy marketingového prostředí 43 1.5.1 Analýza firmy 43 1.5.2 PEST analýza 45 1.5.3 SWOT analýza 45 1.5.4 Market Intelligence 47 2 Informační zajištění marketingového výzkumu 49 2.1 Zdroje informací 50 2.1.1 Typy informací 51 2.1.2 Sekundární data 53 2.1.3 Primární data 55 2.2 CRM systémy jako zdroje marketingových dat 57 2.2.1 CRM jako systém 58 2.2.2 Hodnotový přístup CRM 58 2.2.3 Řízení zákaznického portfolia 60 2.3 Firemní a agenturní marketingový výzkum 62 2.3.1 Rozhodování o organizaci marketingového výzkumu 62 2.3.2 Výběr výzkumné agentury 64 2.3.3 Spolupráce na výzkumných projektech 68 3 Příprava marketingového výzkumu 71 3.1 Zahájení marketingového výzkumu 72 3.1.1 Proces marketingového výzkumu 72 3.1.2 Určení problému 74 3.1.3 Definování cíle výzkumu 75 3.1.4 Formulování výzkumných hypotéz 77 3.1.5 Formulování statistických hypotéz 80 3.2 Orientační analýza 82 3.2.1 Analýza výchozí situace 82 3.2.2 Srovnání sekundárního a primárního výzkumu 84 3.3 Plán výzkumného projektu 85 3.3.1 Význam plánu 86 3.3.2 Obsah plánu 87 3.4 Předvýzkum 92 4 Realizace výzkumu 95 4.1 Sběr dat 96 4.1.1 Zabezpečení sběru dat 96 4.1.2 Sběr dat s využitím různých metod 97 4.1.3 Kontrola sběru dat 99 4.2 Zpracování dat 100 4.2.1 Kontrola a úprava dat 100 4.2.2 Třídění dat 103 4.2.3 Kódování dat 104 4.2.4 Zpracování dat v praxi pomocí statistického softwaru 107 4.3 Analýza dat 110 4.3.1 Základní statistická deskripce 111 4.3.2 Analýza závislostí dvou kategoriálních proměnných 116 4.3.3 Analýza průměrů 119 4.3.4 Korelační a regresní analýza 123 4.3.5 Další analýzy dat využitelné v marketingovém výzkumu 127 4.4 Vizualizace výstupů 13

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.