Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Kotler Philip, Armstrong Gary: Marketing

Učebnice/Odborná literatura

Kotler Philip, Armstrong Gary: Marketing

Hodnocení: 1x
  • 4

Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy - nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. Světově proslulí a ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82273
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Kotler Philip, Armstrong Gary: Marketing koupíte i tady

Specifikace Kotler Philip, Armstrong Gary: Marketing

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 809 Kč

Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy – nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. Světově proslulí a uznávaní autoři připravili text s řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části vysvětlují základní pojmy a koncepce marketingu. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového » ... a dál?

Produkt Kotler Philip, Armstrong Gary: Marketing

Kotler Philip, Armstrong Gary: Marketing - parametry

Název produktu: Kotler Philip, Armstrong Gary: Marketing
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 809 Kč
Maximální cena: 999 Kč
Ušetríte až: 190 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy - nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. Světově proslulí a uznávaní autoři připravili text s řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části vysvětlují základní pojmy a koncepce marketingu. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací, spotřebnímu chování. Třetí, nosná část knihy, je zaměřena na strategický marketing a na jednotlivé nástroje marketingového mixu (výrobková, cenová, distribuční a komunikační politika). Závěrečná část zpracovává tematiku globálního marketingu a úlohy marketingu v moderní společnosti. Překlad je dílem kolektivu pedagogů katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze, kteří mají i vlastní marketingové zkušenosti z působení v e firmách.   Kniha: Marketing -- 6. vydání; Autor: Kotler Philip, Armstrong Gary; Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem. Srozumitelný výklad je doplněn řadou případových studií, příkladů a ... Autor: Philip Kotler; Gary ArmstrongEdice: ExpertRok vydání­: 2004Vazba: Pevná bez přebalu leskláISBN: 80-247-0513-3Počet stran: 856Rozměry: 234,0 x 170,0 x 45,0


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.