Kitchenstyle.cz
Kitchenstyle.cz

Celkové hodnocení

67% 1x

4 Komfort nakupování

1 Zákaznický servis

5 Včasné dodání

1 uživatelských recenzí

Uživatelské recenze Kitchenstyle.cz

Petr Novotný

13.02.2019
  • rychlé dodání zboží
  • Neseriózní jednání při reklamaci
Celkové hodnocení
66.6%
Komfort nakupování
80%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
100%

Obchod nedoporučuji. Popíši zde svoji anabázi s tímto obchodem, která není do dnešního dne vyřešena. V sobotu 12.1.2019 jsem si objednal skleněný soudek KILNER (za 799 Kč + 99 Kč poštovné). Balík jsem si nechal doručit k rodičům, protože sám jsem byl ten týden pracovně mimo bydliště. Doručení bylo rychlé, balík dorazil už v úterý 15.1.2019, skleněná nádoba byla dobře zabalená (potud dobrý). Balík jsem otevíral v pátek 18.1.2019 večer, když jsem dorazil k rodičům na víkend. Po otevření balíku a prohlídnutí zboží jsem zjistil, že je skleněná nádoba ze spodu ťuknutá s asi 1 cm pavoukem. Poškození nebylo na první pohled patrné, sám jsem ho objevil až při sundávání nálepky ze dna nádoby. Proces rozbalování jsem si fotil, tak jsem hned v sobotu 19.1.2019 poslal fotky z rozbalování s detailem poškození a požadavek na zaslání nového kusu. Výměnu vadného kusu beru jako automatiku a neočekával jsem žádné komplikace – to se prostě může stát. Na můj požadavek v pondělí 21.2.2019 zareagovala pracovnice obchodu, paní Tereza Přikrylová, že jsem vadu nahlásil pozdě a nemůžou tak poškození zboží reklamovat u dopravce a nabídli mi 20 % slevu. Odpověděl jsem obratem. Slevu jsem odmítl, protože poškozené zboží je bezcenné, zopakoval jsem požadavek na zaslání bezvadného kusu a zopakoval jsem to, co jsem psal i v 1. mailu, že poškození s největší pravděpodobností nebylo způsobené při přepravě – bylo důkladně zabaleno a charakter poškození odpovídá bodovému nárazu, ke kterému nemohlo skrz asi 10 cm vrstvu bublinkové folie a igelitových vzduchových polštářů dojít. Na tento e-mail jsem již odpověď nedostal, tak jsem se 24.1.2019 připomněl. Ani na ten e-mail jsem nedostal odpověď, tak jsem 29.1.2019 znovu již důrazně napsal svůj požadavek na vyměnění poškozeného kusu nebo vrácení peněz. Na to mi dne 30.1.2019 odpověděla paní Petra Hrochová, jednatelka společnosti KIWE s.r.o., která obchod provozuje. Napsala mi, že reklamaci zamítají, protože ji nemohli reklamovat u dopravce. Psala, že se jim nikdy nestalo, aby poslali poškozený kus a dodala, že nemají žádný důkaz o tom, že jsem si poškození nezpůsobil sám při umývání. Následně mi nabídla zaslat poškozenou část za dodatečných 350 Kč. Dne 4.2.2019 jsem na e-mail paní Hrochové odpověděl, opět jsem odmítl platit cokoliv navíc, protože jsem dostal poškozené zboží. Že jsem poškození nezpůsobil já dokazují fotografie, kdy mezi fotografií zabaleného balíku a fotografií poškození je 6 minut časový rozdíl. Upozornil jsem na to, že za bezvadné doručení zodpovídá prodejce, bez ohledu na to, jestli nárokuje škodu u přepravce či nikoliv. Znovu jsem zopakoval požadavek na vrácení peněz nebo znovu zaslání oné části, která přišla poškozená (nabízeli mi ji nyní za 350 Kč). Na tento e-mail se mi již nedostalo odpovědi. 10.2.2019 jsem se připomněl, ale do dnes mi již nepřišla žádná odpověď. Z původně banální záležitosti se stala peripetie minimálně na měsíc, trávím čas psaním této recenze a další budu trávit při řešením stížnosti na obchod u České obchodní inspekce. Doma mám stále bezcenné zboží, za které jsem dal bezmála 900 Kč. Nikomu bych podobné peripetie nepřál, proto nemůžu tohoto obchodníka nikomu doporučit.

  • rychlé dodání zboží
  • Neseriózní jednání při reklamaci