W. Chan Kim, Renée Mauborgne: Strategie modrého oceánu
W. Chan Kim, Renée Mauborgne: Strategie modrého oceánu

W. Chan Kim, Renée Mauborgne: Strategie modrého oceánu

Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hryDotisk 1. vydání Kniha W. Chana Kima a Renée Mauborgneové Strategie modrého oceánu, vystavuje pochybám vše, co bylo až dosud považováno za předpoklad strategického podnikatelského úspěchu. Mezinárodní bestseller, který vyšel již v 41 jazycích a jehož se prodalo již více než 2 milióny výtisků, na současnou vypjatou konkurenční situaci reaguje tak, že přináší pragmatickou a…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: W. Chan Kim, Renée Mauborgne: Strategie modrého oceánu
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hryDotisk 1. vydání

Kniha W. Chana Kima a Renée Mauborgneové Strategie modrého oceánu, vystavuje pochybám vše, co bylo až dosud považováno za předpoklad strategického podnikatelského úspěchu. Mezinárodní bestseller, který vyšel již v 41 jazycích a jehož se prodalo již více než 2 milióny výtisků, na současnou vypjatou konkurenční situaci reaguje tak, že přináší pragmatickou a názornou metodologii hodnotových inovací, které jsou klíčovým prvkem vytváření „modrých oceánů“ nových a výlučných tržních příležitostí. „Firmy – ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu – se tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty,“ říkají autoři. „Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby se něčím odlišily od svých konkurentů.“ Výsledkem takového přístupu jsou v dnešních podmínkách, kdy jednotlivá odvětví jsou doslova přeplněna konkurenty a kdy jejich nabídka vysoko převyšuje poptávku, „rudé oceány“, v jejichž „krvavých“ vodách mezi sebou tito soupeři zápasí o neustále se zmenšující ziskový potenciál, přičemž jejich nabídky jsou si v důsledku intenzivního „benchmarkingu“ stále podobnější a podobnější. Autoři dokazují, že ačkoli většina firem se vrhá do „rudých oceánů“ líté konkurence, pravděpodobnost, že by jim taková strategie mohla zajistit budoucí ziskový růst, je dnes stále menší a menší. Vycházejí přitom z důkladného studia více než 150 „strategických tahů“, k nimž došlo během více než sta let ve třiceti různých podnikatelských odvětvích. Dokazují, že základem úspěchu vůdčích firem zítřka nebudou vítězné střety s konkurenty, ale vytváření „modrých oceánů“ svrchovaného tržního prostoru zralého pro další růst. Takové strategické tahy – autoři je označují jako „hodnotové inovace“ – vytvářejí skokové přírůstky hodnoty jak pro firmu, tak i pro její zákazníky, vyřazují konkurenty ze hry a podněcují a uvolňují novou poptávku. Kniha Strategie modrého oceánu ale především přináší systematický přístup, jenž ve svých důsledcích umožňuje minimalizovat význam konkurenčních firem a odkázat je do „postavení mimo hru“. V knize, která od základu mění tradiční pohled na strategii, autoři předkládají zkušeností prověřené systémové rámce, analytické nástroje a praktické principy, umožňující úspěšné zformulování a realizaci strategií modrého oceánu – úspěšné vytváření a využívání „modrých oceánů“ příležitostí. Kniha W. Chana Kima a Renée Mauborgneové, která fakticky  převrací tradiční myšlenkové pojetí strategie, tak načrtává spolehlivou mapu „nové smělé cesty k budoucím podnikatelským vítězstvím“. Co v knize najdete

Diagnostické nástroje k určení strategického profilu (hodnotové křivky) firmy, jejích konkurentů a odvětví její působnosti + popis parametrů dobré strategie.Vysvětlení originální koncepce ho

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.