Key publishing Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Martin Kalista
Key publishing Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Martin Kalista

Key publishing Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Martin Kalista

od 161 Kč
Publikace: Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Kalista Martin. Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice však byl v televizním vysílání legalizován až v polovině roku 2010, po změně zákona o rozhlasovém a televizním vysílání provedené zákonem č.…
Martinus.cz
Za dopravu 89 Kč Skladem
161 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Key publishing Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Martin Kalista
Minimální cena: 161 Kč
Maximální cena: 161 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Kalista Martin. Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice však byl v televizním vysílání legalizován až v polovině roku 2010, po změně zákona o rozhlasovém a televizním vysílání provedené zákonem č. 132/2010 Sb., zahrnujícím umístění produktu. V daném případě se jedná o již existující fenomén užívaný většinou provozovatelů audiovizuálního vysílání, ale do účinnosti uvedeného zákona dosud nelegalizovaný. V publikaci jsou rozebrány základní aspekty product placementu jak z hlediska jeho zákonného rámce, tak i z hlediska dopadu na veřejnost představovanou uživateli audiovizuálního vysílání včetně internetového vysílání. Publikace je zaměřena jak na provozovatele audiovizuálního vysílání, tak i na odborníky z uvedené oblasti z řad advokátů, soudců a jiných osob. Publikace: Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Kalista Martin. Publikácia sa zaoberá umiestnením výrobku - product placementu, najmä v náväznosti na jeho legalizáciu v práve ČR. Rozobrané sú základné aspekty product placementu, jednak z hľadiska jeho zákonného rámca, jednak z hľadiska dopadu na verejnosť - užívateľa audiovizuálneho vysielania či internetového vysielania. Autor knihy Martin Kalista, Vydavatelstvo Key publishing, Kniha,2011

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.