Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Key publishing Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Martin Kalista

Učebnice/Odborná literatura

Key publishing Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Martin Kalista

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Kalista Martin. Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice však byl v ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Key publishing Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Martin Kalista koupíte i tady

Specifikace Key publishing Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Martin Kalista

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 118 Kč

Publikácia sa zaoberá umiestnením výrobku - product placementu, najmä v náväznosti na jeho legalizáciu v práve ČR. Rozobrané sú základné aspekty product placementu, jednak z hľadiska jeho zákonného rámca, jednak z hľadiska dopadu na verejnosť - užívateľa audiovizuálneho vysielania či internetového vysielania. ... a dál?

Produkt Key publishing Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Martin Kalista

Key publishing Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Martin Kalista - parametry

Název produktu: Key publishing Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Martin Kalista
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 118 Kč
Maximální cena: 182 Kč
Ušetríte až: 64 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Kalista Martin. Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména

v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí

je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České

republice však byl v televizním vysílání legalizován až v polovině

roku 2010, po změně zákona o rozhlasovém a televizním vysílání

provedené zákonem č. 132/2010 Sb., zahrnujícím umístění produktu. V

daném případě se jedná o již existující fenomén užívaný většinou

provozovatelů audiovizuálního vysílání, ale do účinnosti uvedeného

zákona dosud nelegalizovaný. V publikaci jsou rozebrány základní

aspekty product placementu jak z hlediska jeho zákonného rámce, tak

i z hlediska dopadu na veřejnost představovanou uživateli

audiovizuálního vysílání včetně internetového vysílání. Publikace

je zaměřena jak na provozovatele audiovizuálního vysílání, tak i na

odborníky z uvedené oblasti z řad advokátů, soudců a jiných osob. Publikace: Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Kalista Martin. Publikácia sa zaoberá umiestnením výrobku - product placementu, najmä v náväznosti na jeho legalizáciu v práve ČR. Rozobrané sú základné aspekty product placementu, jednak z hľadiska jeho zákonného rámca, jednak z hľadiska dopadu na verejnosť - užívateľa audiovizuálneho vysielania či internetového vysielania. Autor knihy Martin Kalista, Vydavatelstvo Key publishing, Kniha,2011


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.