Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen KEY Publishing Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním...

Knihy naučná literatura

KEY Publishing Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním...

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu - Marek Záboj;Ida Vajčnerová;Aleš Peprný. Publikace je zaměřena na využití strategických aliancí v oblasti maloobchodu a cestovním ruchu. Zvláště jde o možnosti zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních podniků formou vertikální ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 1.835

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? KEY Publishing Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním... koupíte i tady

Specifikace KEY Publishing Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním...

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 124 Kč

Publikace je zaměřena na využití strategických aliancí v oblasti maloobchodu a cestovním ruchu. Zvláště jde o možnosti zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních podniků formou vertikální koope ... a dál?

Produkt KEY Publishing Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním...

KEY Publishing Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním... - parametry

Název produktu: KEY Publishing Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním...
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 124 Kč
Maximální cena: 141 Kč
Ušetríte až: 17 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu - Marek Záboj;Ida Vajčnerová;Aleš Peprný. Publikace je zaměřena na využití strategických aliancí v oblasti

maloobchodu a cestovním ruchu. Zvláště jde o možnosti zvyšování

konkurenceschopnosti malých a středních podniků formou vertikální

kooperace ve výše uvedených odvětvích. V první části knihy je

čtenář uveden do problematiky jak strategických aliancí, tak do

tzv. nezávislého obchodu, který zde reprezentují české obchodní

firmy snažící se zlepšit svoji tržní pozici a konkurovat

nadnárodním obchodním řetězcům. Jedna z dalších kapitol se věnuje

specifikům malých a středních podniků včetně zpracování metodiky a

modelu hodnocení jejich úspěšnosti. V následující části je

rozebráno postavení nezávislých nákupních aliancí na českém trhu,

provedena predikce pro některé z nich a navržen model strategické

aliance. Toto seskupení by pak mělo přinést především výhodnější

vyjednávací pozici, a tím i příznivější obchodní podmínky při

jednání s dodavatelskými firmami. V poslední kapitole je

problematika strategických aliancí aplikována do oblasti cestovního

ruchu na principech destinačního managementu. Publikace: Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu - Marek Záboj;Ida Vajčnerová;Aleš Peprný. Kniha,2011


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.