Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Keith Ferrazzi: Nikdy nejez sám

Knihy naučná literatura

Keith Ferrazzi: Nikdy nejez sám

Hodnocení: 1x
  • 4

Kniha Keitha Ferrazziho pojednává o potřebě networkingu a upevňování lidských vztahů jako nezbytné součásti strategie pro úspěšné postavení v dnešním světě. Popisuje konkrétní kroky a způsob uvažování, které její autor používá k tomu, aby udržoval těsné spojení s tisícovkou spolupracovníků a přátel. Podle Ferrazziho ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.8225
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Keith Ferrazzi: Nikdy nejez sám koupíte i tady

Specifikace Keith Ferrazzi: Nikdy nejez sám

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 209 Kč

Kniha Keitha Ferrazziho pojednává o potřebě networkingu a upevňování lidských vztahů jako nezbytné součásti strategie pro úspěšné postavení v dnešním světě. Popisuje konkrétní kroky a způsob uvažování, které její autor používá k tomu, aby udržoval těsné spojení s tisícovkou spolupracovníků a přátel. Podle Ferrazziho totiž existuje proces nebo systém, chcete-li, který s budováním sítě souvisí. Nejde o žádné kouzlo, vyhrazené jen pro několik málo vyvolených s vrozeným darem sociální komunikace. Kontaktování druhých » ... a dál?

Produkt Keith Ferrazzi: Nikdy nejez sám

Keith Ferrazzi: Nikdy nejez sám - parametry

Název produktu: Keith Ferrazzi: Nikdy nejez sám
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 209 Kč
Maximální cena: 344 Kč
Ušetríte až: 135 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:
  • Kniha Keitha Ferrazziho pojednává o potřebě networkingu a upevňování lidských vztahů jako nezbytné součásti strategie pro úspěšné postavení v dnešním světě. Popisuje konkrétní kroky a způsob uvažování, které její autor používá k tomu, aby udržoval těsné spojení s tisícovkou spolupracovníků a přátel. Podle Ferrazziho totiž existuje proces nebo systém, chcete-li, který s budováním sítě souvisí. Nejde o žádné kouzlo, vyhrazené jen pro několik málo vyvolených s vrozeným darem sociální komunikace. Kontaktování druhých závisí pouze na tom, že si dopředu vytvoříte plán a budete ho plnit. Ferrazzi přitom důsledně odlišuje navazování vztahů na základě jejich účelového, primitivního, desperátského vytěžování, které je obvykle s „networkingem“ spojováno, jeho forma spojení se světem se zakládá na velkorysosti a vzájemné pomoci. Vedle vlastních zkušeností autor nabízí i pohled na nadčasové strategie těch „nejpropojenějších“ lidí na světě, například Billa Clintona či dalajlámy.
  • jak pravidelně navazovat
  • kontakty s lidmi
  • jak vybudovat pevnou síť spolupracovníků, přátel a rádců a jak ji udržovat v chodu
  • jak prorazit přes „dveřníky“ důležitých lidí
  • čím proměnit „chladný“ telefonát v nový kontakt
  • jak zvládnout nepříznivou reakci či odmítnutí
  • jak si vytvořit vlastní „značku“ a stát se sám sobě PR firmou
  • jak vyniknout a odlišit se při vytváření vztahů
  • jak vnímat efektivní marketing jako tvorbu vztahu se zákazníky a potenciálními zákazníky
  • pár rad, jak se stát nenahraditelným a stoupat na vrchol v době, kdy se inovace stala mnohem důležitější než výroba Umění networkingu - jak budovat a rozvíjet pracovní vztahy. Úspěšní lidé se od ostatních liší tím, že využívají moci mezilidských vztahů – „kontaktů“. Podle Keitha Ferrazziho spočívá tajemství úspěchu právě v networkingu. Ten nám otevírá nové příležitosti, pomáhá překonat překážky, obohacuje nás o zkušenosti i další klíčové kontakty. Kniha „Nikdy nejez sám“ si v USA získala pověst moderního nástupce klasiky Dalea Carnegieho „Jak získávat přátele a působit na lidi“ a patří mezi dlouhodobé bestsellery. V knize Nikdy nejez sám se dozvíte: jak vybudovat pevnou síť spolupracovníků, přátel a rádců a jak ji udržovat v chodu

jak prorazit přes „dveřníky“ důležitých lidí

čím proměnit „chladný“ telefonát v nový kontakt

jak zvládnout nepříznivou reakci či odmítnutí

jak si vytvořit vlastní „značku“ a stát se sám sobě PR firmou

jak vyniknout a odlišit se při vytváření vztahů

jak vnímat efektivní marketing jako tvorbu vztahu se zákazníky a potenciálními zákazníky

a dalších pár rad, jak se stát nenahraditelným a stoupat na vrchol... O autorovi: Keith Ferrazzi je pokládán za předního odborníka na rozvíjení pracovních vztahů. Touto problematikou se zabývá již dvacet let a Světové ekonomické fórum v Davosu jej zařadilo mezi „globální vůdce zítřka“. Nyní je generálním ředitelem společnosti Ferrazzi Greenlight, marketingové a obchodně konzultační firmy, přispívá do časopisů Inc., Wall Street Journal, Harvard Business Review a je


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.