Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Karla Kovalová: Černošská feministická literární kritika

Učebnice/Odborná literatura

Karla Kovalová: Černošská feministická literární kritika

• 4

Černošská feministická literární kritika – Výbor z teoretických statí afroamerických kritiček - Karla Kovalová . Kniha seznamuje s klíčovými texty a autorkami černošské feministické literární kritiky, která se od počátku 70. let 20. století stala součástí americké literární vědy. Antologie se zabývá především obdobím ...a dál?

• 4.8225

Více možností? Karla Kovalová: Černošská feministická literární kritika koupíte i tady

Specifikace Karla Kovalová: Černošská feministická literární kritika

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 218 Kč

Kniha volně navazuje na antologii angloamerické feministické literární teorie (Ženská literární tradice a hledání identit, ed. Libora Oates-Indruchová, SLON 2007) a seznamuje čtenáře s klíčovými texty (a autorkami) černošské feministické literární kritiky, která se od počátku 70. let 20. století stala součástí americké literární vědy. Antologie se zabývá především obdobím počátku a rozkvětu afroamerické feministické literární kritiky, tedy obdobím od roku 1974 do roku 1990, a nabízí chronologický průřez oblastí » ... a dál?

Produkt Karla Kovalová: Černošská feministická literární kritika

Karla Kovalová: Černošská feministická literární kritika - parametry

Název produktu: Karla Kovalová: Černošská feministická literární kritika
Minimální cena: 218 Kč
Maximální cena: 318 Kč
Ušetríte až: 100 Kč
  • 4

Černošská feministická literární kritika – Výbor z teoretických statí afroamerických kritiček - Karla Kovalová . Kniha seznamuje s klíčovými texty a autorkami černošské feministické literární kritiky, která se od počátku 70. let 20. století stala součástí americké literární vědy. Antologie se zabývá především obdobím počátku a rozkvětu afroamerické feministické literární kritiky, tedy obdobím od roku 1974 do roku 1990, a nabízí chronologický průřez oblastí afroamerické feministické literární kritiky a jejích teoretických přístupů, které ovlivnily současný kritický pohled na literaturu. Čítanka volně navazuje na antologii angloamerické feministické literární teorie Ženská literární tradice a hledání identit editorky Libory Oates-Indruchové z roku 2007. Černošská feministická literární kritika je u nás takřka neznámá. Do českého jazyka nebylo dosud z černošské feministické literární kritiky nic přeloženo (ani o ní nebylo v tomto jazyce nic napsáno), tato antologie je tak prvním krokem v tomto směru. Černošská feministická literární kritika – Výbor z teoretických statí afroamerických kritiček - Karla Kovalová od nakladatelství SLON v kategorii | | za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz