Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Karel Havlíček, Milan Kašík: Marketingové řízení malých a středních podniků - Karel Havlíček, Milan Kašík

Knihy naučná literatura

Karel Havlíček, Milan Kašík: Marketingové řízení malých a středních podniků - Karel Havlíček, Milan Kašík cena od 0 Kč

Karel Havlíček, Milan Kašík: Marketingové řízení malých a středních podniků - Karel Havlíček, Milan Kašík

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Marketingové řízení malých a středních podniků - Havlíček Karel. "Nový svazek edice ""Malé a střední podnikání"" ukazuje možnosti marketingového řízení malých a středních podniků, od volby produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních cest až po volbu optimální ...a dál?

Produkt neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, zkuste fulltextové vyhledávání:

Karel Havlíček, Milan Kašík: Marketingové řízení malých a středních podniků - Karel Havlíček, Milan Kašík - parametry

Název produktu: Karel Havlíček, Milan Kašík: Marketingové řízení malých a středních podniků - Karel Havlíček, Milan Kašík
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 0 Kč
Maximální cena: 0 Kč
Ušetríte až: 0 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Marketingové řízení malých a středních podniků - Havlíček Karel. "Nový svazek edice ""Malé a střední podnikání"" ukazuje možnosti

marketingového řízení malých a středních podniků, od volby

produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních

cest až po volbu optimální komunikační strategie. Pozornost je

věnována také výzkumu trhu a marketingovému plánování, vztahům

obchodních a marketingových činností, obchodnímu plánu a řízení

vztahu se zákazníky. Příloha knihy přináší praktický příklad

zpracování marketingového a obchodního plánu pro malý/střední

podnik působící v oblasti výroby. " Publikace: Marketingové řízení malých a středních podniků - Havlíček Karel. Cílem knihy zkušených odborníků Karla Havlíčka a Milana Kašíka Marketingové řízení malých a středních podniků (nakladatelství Management Press, brož., 172 str., doporučená cena 270 Kč), která vychází jako nový svazek edice „Malé a střední podnikání“, je u Marketingové řízení malých... - Management Press - Jazyk: CZ - 172 str. - ISBN: 80-7261-120-8 - Kniha


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.