Jozef Suchoža, Jan Husár, Karel Marek: Česko-slovenské kontexty obchodního práva
Jozef Suchoža, Jan Husár, Karel Marek: Česko-slovenské kontexty obchodního práva

Jozef Suchoža, Jan Husár, Karel Marek: Česko-slovenské kontexty obchodního práva

od 565 Kč
Publikace: Česko-slovenské kontexty obchodního práva - Jozef Suchoža;Jan Husár;Karel Marek. Ojedinělá a netradiční publikace věnovaná českému a slovenskému obchodnímu právu. Při výběru jednotlivých částí monografie, týkající se obchodního práva, se autoři rozhodli zpracovat jednak společné česko-slovenské aspekty obchodního práva a jednak problematiku platného obchodního práva, především právo obchodních společností, závazkové právo, v obou…
Dobre-knihy.cz
Za dopravu 57 Kč Skladem
596 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jozef Suchoža, Jan Husár, Karel Marek: Česko-slovenské kontexty obchodního práva
Minimální cena: 565 Kč
Maximální cena: 596 Kč
Ušetříte až: 31 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Česko-slovenské kontexty obchodního práva - Jozef Suchoža;Jan Husár;Karel Marek. Ojedinělá a netradiční publikace věnovaná českému a slovenskému obchodnímu právu. Při výběru jednotlivých částí monografie, týkající se obchodního práva, se autoři rozhodli zpracovat jednak společné česko-slovenské aspekty obchodního práva a jednak problematiku platného obchodního práva, především právo obchodních společností, závazkové právo, v obou republikách, s poukázáním na společné znaky, případně rozdílné legislativní řešení. Publikace se také zabývá otázkou projednávání a rozhodování obchodních sporů se zahraničním prvkem. Autorský kolektiv složený ze čtyř renomovaných odborníků na obchodní právo – dvou Čechů a dvou Slováků. Publikace: Česko-slovenské kontexty obchodního práva - Jozef Suchoža;Jan Husár;Karel Marek. Jozef Suchoža; Jan Husár; Karel MarekWolters Kluwer 2012, edice Právní monografieKniha, čeština, 544 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.