Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Jozef Ftorek: Public relations jako ovlivňování mínění - 3. vydání

Učebnice/Odborná literatura

Jozef Ftorek: Public relations jako ovlivňování mínění - 3. vydání

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Public relations jako ovlivňování mínění - Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat – 3., rozšířené vydání - Ftorek Jozef. Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Jozef Ftorek: Public relations jako ovlivňování mínění - 3. vydání koupíte i tady

Specifikace Jozef Ftorek: Public relations jako ovlivňování mínění - 3. vydání

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 252 Kč

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a » ... a dál?

Produkt Jozef Ftorek: Public relations jako ovlivňování mínění - 3. vydání

Jozef Ftorek: Public relations jako ovlivňování mínění - 3. vydání - parametry

Název produktu: Jozef Ftorek: Public relations jako ovlivňování mínění - 3. vydání
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 252 Kč
Maximální cena: 303 Kč
Ušetríte až: 51 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Public relations jako ovlivňování mínění - Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat – 3., rozšířené vydání - Ftorek Jozef. Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o

oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public

relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a

marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí

efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to

zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří

zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém

trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR,

reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou

knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a

rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční

mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních

technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v

PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v

prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci,

de

finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo

propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli

hraje PR ve službách informační války. Publikace: Public relations jako ovlivňování mínění - Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat – 3., rozšířené vydání - Ftorek Jozef. Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i mnohé tradiční mýty šířené některými podnikateli v oboru PR.Podtitul: Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 3., rozšířené vydáníAutor: Jozef FtorekVazba: Brožovaná bez přebalu leskláISBN: 978-80-247-3926-7Počet stran: 224Rozměry: 240,0 x 170,0 x 12,0


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.