Jozef Ftorek: Public relations a politika
Jozef Ftorek: Public relations a politika

Jozef Ftorek: Public relations a politika

od 230 Kč
Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry…
Grada.cz
Doprava zdarma Skladem
230 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jozef Ftorek: Public relations a politika
Minimální cena: 230 Kč
Maximální cena: 230 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nenechá se snadno zmanipulovat.O autoroviJozef Bohumil Ftorek, M.A. (*1973)Autor studoval žurnalistiku a masovou komunikaci na Fakultě sociálních věd UK v Praze a na New York University (NYU) v USA, kde získal magisterský titul v oboru mediální ekologie (Master of Arts in Media Ecology /M.A./, 1998). V letech 1998-1999 pracoval jako redaktor zahraniční redakce zpravodajství TV Nova, později jako externí redaktor a reportér České televize (2000-2003). Získal cenné zkušenosti při práci tiskového mluvčího i jako account manager v agentuře public relations. Podílel se na přípravě mediální kampaně na podporu profesionalizace Armády ČR. V současnosti vede vlastní lektorskou a konzultantskou praxi. Je garantem a autorem projektu MEDIA LEKTOR.CZ a autorem knihy Public relations jako ovlivňování mínění, jak ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat (2006). Pedagogicky působí na Vysoké škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha, kde přednáší problematiku public relations včetně otázek public relations a politiky. Z obsahuObsah 5O autorovi 7Předmluva 9Úvodem 13Sjednocení základních pojmů pro potřeby publikace 151. Politika public relations - geneze 211.1 Šaman, král a kardinál 211.2 Politika, věc veřejná 221.3 Moderní společnost a nová elita 231.4 Nástup public relations 261.5 Válečná propaganda a velká válka 271.6 E. L. Bernays, otec public relations 291.6.1 Formování občanského souhlasu 301.6.2 Revoluce, banány a CIA 311.6.3 Propaganda, blahobyt a demokracie 331.7 Joseph Goebbels, pán myšlenek třetí říše 351.7.1 Film, nacismus a politická propaganda 381.7.2 Věčný Žid (Der Ewige Jude) 391.7.3 Žid Süs (Jud Süs) 411.8 Propaganda a public relations 451.8.1 Propaganda v běhu času 451.8.2 Propaganda, pravda a vzdělání 481.8.3 Propaganda, rozlišení a charakteristika 491.8.4 Argumentační a rétorická manipulace - techniky 502. Public relations - teorie a praxe 532.1 Public relations, de? nice a vymezení pojmu 532.1.1 Public relations a veřejné mínění 542.1.2 Public relations, sociální kontrola a hegemonie el

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.