Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Josef Ftorek: Public relations a politika

Učebnice/Odborná literatura

Josef Ftorek: Public relations a politika

Hodnocení: 1x
  • 3.5

Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Josef Ftorek: Public relations a politika koupíte i tady

Specifikace Josef Ftorek: Public relations a politika

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 271 Kč

Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením » ... a dál?

Produkt Josef Ftorek: Public relations a politika

Josef Ftorek: Public relations a politika - parametry

Název produktu: Josef Ftorek: Public relations a politika
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 271 Kč
Maximální cena: 319 Kč
Ušetríte až: 48 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 3.5 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 3.5
Podrobný popis:
  • Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nenechá se snadno zmanipulovat.O autoroviJozef Bohumil Ftorek, M.A. (
  • 1973)Autor studoval žurnalistiku a masovou komunikaci na Fakultě sociálních věd UK v Praze a na New York University (NYU) v USA, kde získal magisterský titul v oboru mediální ekologie (Master of Arts in Media Ecology /M.A./, 1998). V letech 1998-1999 pracoval jako redaktor zahraniční redakce zpravodajství TV Nova, později jako externí redaktor a reportér České televize (2000-2003). Získal cenné zkušenosti při práci tiskového mluvčího i jako account manager v agentuře public relations. Podílel se na přípravě mediální kampaně na podporu profesionalizace Armády ČR. V současnosti vede vlastní lektorskou a konzultantskou praxi. Je garantem a autorem projektu MEDIA LEKTOR.CZ a autorem knihy Public relations jako ovlivňování mínění, jak ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat (2006). Pedagogicky působí na Vysoké škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha, kde přednáší problematiku public relations včetně otázek public relations a politiky. Z obsahuObsah 5O autorovi 7Předmluva 9Úvodem 13Sjednocení základních pojmů pro potřeby publikace 151. Politika public relations - geneze 211.1 Šaman, král a kardinál 211.2 Politika, věc veřejná 221.3 Moderní společnost a nová elita 231.4 Nástup public relations 261.5 Válečná propaganda a velká válka 271.6 E. L. Bernays, otec public relations 291.6.1 Formování občanského souhlasu 301.6.2 Revoluce, banány a CIA 311.6.3 Propaganda, blahobyt a demokracie 331.7 Joseph Goebbels, pán myšlenek třetí říše 351.7.1 Film, nacismus a politická propaganda 381.7.2 Věčný Žid (Der Ewige Jude) 391.7.3 Žid Süs (Jud Süs) 411.8 Propaganda a public relations 451.8.1 Propaganda v běhu času 451.8.2 Propaganda, pravda a vzdělání 481.8.3 Propaganda, rozlišení a charakteristika 491.8.4 Argumentační a rétorická manipulace - techniky 502. Public relations - teorie a praxe 532.1 Public relations, de? nice a vymezení pojmu 532.1.1 Public relations a veřejné mínění 542.1.2 Public relations, sociální kontrola a hegemonie el

Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.