Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg: Jak funguje Google
Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg: Jak funguje Google

Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg: Jak funguje Google

od 53 Kč
PŘEDPRODEJ 25% KNIHY! ZBYTEK SI MŮŽETE STÁHNOUT 10.6.2015! Pohled do nitra světoznámé firmy očima jejích vedoucích představitelů. Kdo jsou „chytří kreativci“? Vaši rodiče se mýlili – nepořádnost je ctnost. Legrace musí být. Vyžeňte ničemy a přilákejte primadony. Představte si nepředstavitelné.Eric Schmidt a Jonathan Rosenberg nastoupili do společnosti Google před více než deseti lety jako zkušení řídící pracovníci technologických firem. Google…
Alza.cz
Skladem
53 Kč
Skladem
53 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg: Jak funguje Google
Minimální cena: 53 Kč
Maximální cena: 53 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

PŘEDPRODEJ 25% KNIHY! ZBYTEK SI MŮŽETE STÁHNOUT 10.6.2015! Pohled do nitra světoznámé firmy očima jejích vedoucích představitelů. Kdo jsou „chytří kreativci“? Vaši rodiče se mýlili – nepořádnost je ctnost. Legrace musí být. Vyžeňte ničemy a přilákejte primadony. Představte si nepředstavitelné.Eric Schmidt a Jonathan Rosenberg nastoupili do společnosti Google před více než deseti lety jako zkušení řídící pracovníci technologických firem. Google byl již tehdy proslulý tím, že dělal věci jinak a odrážel vizionářské – a často protichůdné – principy svých zakladatelů Larryho Page a Sergeje Bryna. Oba si uvědomili, že pokud chtějí uspět, musí změnit své chápání toho, jak funguje management a byznys. Jak funguje Google je zábavná a strhující kniha plná lekcí, které se Eric a Jonathan naučili při budování firmy. Vysvětlují, jak technologie přesunula rovnováhu sil od firem ke spotřebitelům a že jediným způsobem, jak v tomto neustále se měnícím prostředí uspět, je vytvářet vysoce kvalitní produkty a přitáhnout nový typ mnohostranných zaměstnanců, kterým přezdívají „chytří kreativci“. Na tématech jako firemní kultura, strategie, talent, rozhodovací proces, komunikace, inovace či řešení problémů autoři ilustrují manažerská pravidla bezpočtem anekdot a historek zevnitř Googlu, z nichž mnohé se na veřejnost dostávají vůbec poprvé. Poučná a vtipná kniha o firmě, která proslula svou „jinakostí“. Vymýšlení technologických novinek a jejich uvádění na trh nemusí být tak nudné, jak se leckomu může zdát. * Eric Schmidt nastoupil do společnosti Google v roce 2001 a pomáhal při jejím rozvoji z rozjíždějící se firmičky v Silicon Valley po globálního lídra v oblasti technologií. V letech 2001 až 2011 v ní působil jako výkonný ředitel (CEO), od roku 2011 pak jako výkonný předseda, jenž má na starosti vnější záležitosti jako budování partnerství a širších obchodních vztahů. Vystudovaný elektroinženýr a počítačový odborník před nástupem do Googlu pracoval ve vedoucích pozicích firem Novell a Sun Microsystems. Je také filantrop, jenž se skrze rodinnou nadaci zaměřuje na klimatické změny, včetně podpory studia mořského života, na vzdělání, zejména průkopnický výzkum a technologie v přírodních vědách i technických oborech. Jonathan Rosenberg se poprvé setkal s Larrym Pagem a Sergejem Brynem v roce 2000, o dva roky později přijal (napotřetí) nabídku zaměstnání v jejich firmě. Působil v ní do roku 2011 v pozici viceprezidenta produktového oddělení a dohlížel na návrh, vývoj a rozvoj produktů pro spotřebitele, inzerenty a partnery. Pomáhal vyvíjet postupy přijímání zaměstnanců a zavádět firemní komunikační a marketingové postupy. Dnes působí jako poradce výkonného ředitele společnosti Larryho Page.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.