Jonah Berger: Jak stvořit pecku na trhu
Jonah Berger: Jak stvořit pecku na trhu

Jonah Berger: Jak stvořit pecku na trhu

V knize Jak stvořit pecku na trhu vás Jonah Berger seznámí s výsledky vlastního výzkumu. Užasnete třeba nad tím, jaké množství informací si sdělíme po internetu a jaké jinými cestami. Knihu doporučují autoři bestsellerů jako Dan Ariely a Daniel Gilbert, byla vydána už v devíti zemích a pro toho, kdo chce prosadit své plány a nápady, je přímo povinnou četbou. Výrobky, myšlenky a vzorce chování, o kterých si lidé povídají, se uchytí lépe než ty…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jonah Berger: Jak stvořit pecku na trhu
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

V knize Jak stvořit pecku na trhu vás Jonah Berger seznámí s výsledky vlastního výzkumu. Užasnete třeba nad tím, jaké množství informací si sdělíme po internetu a jaké jinými cestami. Knihu doporučují autoři bestsellerů jako Dan Ariely a Daniel Gilbert, byla vydána už v devíti zemích a pro toho, kdo chce prosadit své plány a nápady, je přímo povinnou četbou. Výrobky, myšlenky a vzorce chování, o kterých si lidé povídají, se uchytí lépe než ty ostatní. Informace šířená od úst k ústům a mezi známými je zkrátka účinnější než plánovitá reklamní kampaň. Umíte o svém produktu vyslat takovou informaci, aby se šířila řetězovou reakcí? Jonah Berger vám ukáže, jak na to. Nezáleží na tom, jestli provozujete malou restauraci, řídíte velkou firmu nebo poprvé kandidujete do místního zastupitelstva. Existují univerzální tipy, které z vašeho zboží nebo myšlenky udělají žhavý módní trend.   Publikace: Jak stvořit pecku na trhu - Jonah Berger. Proč se některé výrobky a myšlenky mezi lidmi rozšíří jako virus? Proč o některých výrobcích mluvíme raději než o jiných? To, o čem si lidé povídají, způsobí, že jisté myšlenky a zvyklosti se jaksi uchytí lépe. To, co si řekneme mezi sebou, nás zkrátka ovlivní více než reklamní kampaň. Dokážete o vašem produktu vymyslet takové informace, které se budou šířit řetězovou reakcí? Profesor Berger tvrdí, že je to ve vaší moci. Nezáleží na tom, zda provozujete malou restauraci, řídíte korporaci či poprvé kandidujete do funkce místního úřadu. Kroky, které vašemu výrobku nebo myšlence pomohou natolik, že se stane virovou, platí univerzálně. Neuvěřitelné množství fascinujících informací, jak udělat z jakéhokoliv produktu, projektu a nápadu skutečnou pecku na trhu. Publikace: Jak stvořit pecku na trhu - Jonah Berger. Chcete na trhu prorazit s novým výrobkem nebo službou? Zapomeňte na billboardy, vyhoďte pestrobarevné letáky, neutrácejte zbytečně za spoty v televizi. Nejúčinnější reklama dneška se jmenuje virál. Potřebujete, aby se informace o vašem produktu šířily mezi lidmi samy jako virus. Ale jak toho docílit? Jonah Berger vám to prozradí. Berger na základě svého výzkumu sestavil šest kroků, které novince pomohou "chytit se". Kniha Jak svtořit pecku na trhu je překlad anglického bestseleru Contagious: Why Things Catch On od Jonaha Bergera a hlavně se dozvíte Proč o některých výrobcích mluvíme raději než o jiných? Proč se některé klipy a články na internetu šíří...

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.