John Banmen, Maria Gomoriová, Jane Greberová, Virginia Satirová, Barry Ives, Chris Jensen: Model růstu
John Banmen, Maria Gomoriová, Jane Greberová, Virginia Satirová, Barry Ives, Chris Jensen: Model růstu

John Banmen, Maria Gomoriová, Jane Greberová, Virginia Satirová, Barry Ives, Chris Jensen: Model růstu

Model růstu – Za hranice rodinné terapie - John Banmen, Maria Gomoriová, Jane Greberová, Virginia Satirová. Kniha představuje čtenářům model Virginie Satirové. Shrnuje základní východiska systému práce s klientem a nabízí přehled používaných technik, využitelných v individuální, párové i skupinové terapii. Je akcentován důraz na vnitřní proces klienta i terapeuta, propojení intrapsychických a interpersonálních systemických procesů. Publikace je…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: John Banmen, Maria Gomoriová, Jane Greberová, Virginia Satirová, Barry Ives, Chris Jensen: Model růstu
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Model růstu – Za hranice rodinné terapie - John Banmen, Maria Gomoriová, Jane Greberová, Virginia Satirová. Kniha představuje čtenářům model Virginie Satirové. Shrnuje základní východiska systému práce s klientem a nabízí přehled používaných technik, využitelných v individuální, párové i skupinové terapii. Je akcentován důraz na vnitřní proces klienta i terapeuta, propojení intrapsychických a interpersonálních systemických procesů. Publikace je určena jak profesionálům pracujícím v pomáhajících profesích, tak i zájemcům z řad laické veřejnosti; je doplněna rozhovory s Virginií Satirovou a informacemi o českých i zahraničních organizacích pracujících v Modelu růstu. Model růstu – Za hranice rodinné terapie - John Banmen, Maria Gomoriová, Jane Greberová, Virginia Satirová od nakladatelství Cesta v kategorii Psychologie za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.