Jochen Brennecke: Obrat v ponorkové válce – Příčiny a následky 1939–1945
Jochen Brennecke: Obrat v ponorkové válce – Příčiny a následky 1939–1945

Jochen Brennecke: Obrat v ponorkové válce – Příčiny a následky 1939–1945

Autor Jochen Brennecke, který patří mezi nejdůkladnější kronikáře námořních dějin, v knize popisuje příčiny a následky ponorkové války v letech 1939 až 1943. V květnu roku 1943 došlo ve válce k obratu. Nastal zdánlivě nečekaně a vnesl mezi atlantické ponorkové smečky chaos. Ve skutečnosti se však jednalo o výsledek dlouholetého vývoje obranné i útočné techniky, jež pro německé ponorky znamenala katastrofu. Podtitul: Příčiny a následky 1939 -…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jochen Brennecke: Obrat v ponorkové válce – Příčiny a následky 1939–1945
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Autor Jochen Brennecke, který patří mezi nejdůkladnější kronikáře námořních dějin, v knize popisuje příčiny a následky ponorkové války v letech 1939 až 1943. V květnu roku 1943 došlo ve válce k obratu. Nastal zdánlivě nečekaně a vnesl mezi atlantické ponorkové smečky chaos. Ve skutečnosti se však jednalo o výsledek dlouholetého vývoje obranné i útočné techniky, jež pro německé ponorky znamenala katastrofu. Podtitul: Příčiny a následky 1939 - 1943Autor: Jochen BrenneckeRok vydání­: 2011Vazba: Pevná bez přebalu matnáISBN: 978-80-206-1190-1Počet stran: 344Rozměry: 240,0 x 170,0 x 30,0 Německé ponorky v Atlantiku měly pověst rychlých a nelítostných predátorů spojeneckých konvojů. Dönitzova taktika vlčích smeček, kdy ponorky útočily na své cíle ve skupinách, byla velmi účinná a zejména v počátečním období války představovala pro Velkou Británii reálné nebezpečí. Obrat v ponorkové válce - Jochen Brennecke od authora Jochen Brennecke a nakladatelství v kategorii Knihy za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.