Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Jitka Vysekalová: Slovník základních pojmů z marketingu a managementu

Učebnice/Odborná literatura

Jitka Vysekalová: Slovník základních pojmů z marketingu a managementu

Hodnocení: 1x
  • 3.5

Slovník základních pojmů z marketingu a managementu - Jitka Vysekalová. Slovník vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a managementu. Hesla od A (například agent, analýza faktorová či akcionář) až po Z (jako záměr podnikatelský, zboží nebo značka) najdete v tomto slovníku, který doplňuje učebnice Základy ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Jitka Vysekalová: Slovník základních pojmů z marketingu a managementu koupíte i tady

Specifikace Jitka Vysekalová: Slovník základních pojmů z marketingu a managementu

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 71 Kč

Jde o oborový slovník, který si klade za cíl seznámit především studenty středních škol s nejdůležitějšími termíny dané odbornosti. ... a dál?

Produkt Jitka Vysekalová: Slovník základních pojmů z marketingu a managementu

Jitka Vysekalová: Slovník základních pojmů z marketingu a managementu - parametry

Název produktu: Jitka Vysekalová: Slovník základních pojmů z marketingu a managementu
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 71 Kč
Maximální cena: 89 Kč
Ušetríte až: 18 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 3.5 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 3.5
Podrobný popis:

Slovník základních pojmů z marketingu a managementu - Jitka Vysekalová. Slovník vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a managementu. Hesla od A (například agent, analýza faktorová či akcionář) až po Z (jako záměr podnikatelský, zboží nebo značka) najdete v tomto slovníku, který doplňuje učebnice Základy marketingu a Základy managementu.Autorský kolektiv předkládá soubor 255 abecedně řazených hesel, umožňujících základní orientaci v problematice. A protože se "marketingová řeč" používá v celém světě, jsou u řady hesel uvedeny anglické ekvivalenty a jejich výslovnost.Marketing i management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Autoři vycházejí z dnešního poznání, ale předpokládají, že aktualizace bude v dalším období potřebná a nutná. Slovník základních pojmů z marketingu a managementu - Jitka Vysekalová od nakladatelství v kategorii Knihy | | | | Marketing, Management za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz Autor : Jitka Vysekalová, Jde o oborový slovník, který si klade za cíl seznámit především studenty středních škol s nejdůležitějšími termíny dané odbornosti. Druh sortimentu : Kniha, Slovník základních pojmů z marketingu a managementu, Jazyk : Čeština, Počet stran : 48 Kniha: Slovník základních p.z market., Vysekalová a kol., Jitka, JUDr. František Talián - FORTUNA, Knihy - Učebnice, odborná literatura - Středoškolská výuka - Všeobecné a ostatní Autor: Jitka VysekalováNakladatelství: FORTUNAVazba: Brožovaná bez přebalu leskláPočet stránek: 48Rozměry (výška x šířka x tloušťka): 127x127x5 mmISBN: 80-7168-504-6


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.