Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Jitka Vysekalová: Psychologie reklamy - 4. vydání

Knihy naučná literatura

Jitka Vysekalová: Psychologie reklamy - 4. vydání

Hodnocení: 1x
  • 4

Psychologie reklamy - 4. vydání - Jitka Vysekalová. Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82308

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Jitka Vysekalová: Psychologie reklamy - 4. vydání koupíte i tady

Specifikace Jitka Vysekalová: Psychologie reklamy - 4. vydání

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 375 Kč

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými » ... a dál?

Produkt Jitka Vysekalová: Psychologie reklamy - 4. vydání

Jitka Vysekalová: Psychologie reklamy - 4. vydání - parametry

Název produktu: Jitka Vysekalová: Psychologie reklamy - 4. vydání
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 375 Kč
Maximální cena: 459 Kč
Ušetríte až: 84 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Psychologie reklamy - 4. vydání - Jitka Vysekalová. Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zvuk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Psychologie reklamy - 4. vydání - Jitka Vysekalová od nakladatelství GRADA Publishing, a.s. v kategorii | Psychologie za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.