Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Jitka Vysekalová: Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

Učebnice/Odborná literatura

Jitka Vysekalová: Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

Hodnocení: 1x
  • 4

Anotace Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.87692
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Jitka Vysekalová: Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka koupíte i tady

Specifikace Jitka Vysekalová: Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 419 Kč

Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. Ojedinělá publikace s mnoha příklady pozitivních i negativních emocí v marketingu. ... a dál?

Produkt Jitka Vysekalová: Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

Jitka Vysekalová: Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka - parametry

Název produktu: Jitka Vysekalová: Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 419 Kč
Maximální cena: 495 Kč
Ušetríte až: 76 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Anotace Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací.   Z obsahu O autorce 9 Úvodem ke knížce o emocích v našem životě i v marketingu 11 1 Emoce v našem životě - co o nich víme 13 1.1 Emoce jako základní hnací síly člověka - co jsou to emoce? 14 Definice emocí a jejich složky 15 Charakteristiky emocí - co je důležité 17 Emoce očima vědních disciplín 18 1.2 Typy emocí - jaké emoce známe? 20 Jak emoce dělíme 20 Kategorie emocí 22 Subjektivní pohoda a jak se měří 31 1.3 Vliv emocí na psychické procesy - jak působí? 32 Vztah emocí a kognitivních procesů 32 Vztah emocí a paměti 33 Vztah emocí a motivace 34 1.4 Kde emoce vznikají a jak se projevují v naší fyziologii 37 Neurofyziologické teorie emocí 37 Struktury limbického systému 38 Tři úrovně mozku 39 Charakteristika fyziologických projevů u základních emocí 42 1.5 Emoční inteligence 45 Definice emoční inteligence 45 Vymezení emoční inteligence 47 2 Význam emocí v marketingu - jak znalosti využít 53 2.1 Emoce v marketingovém mixu - jaký mají význam? 54 Emoce v marketingovém mixu 55 2.2 Emoce z pohledu komunikace - příčina, nebo důsledek? 68 Emoce - výsledek komunikačních procesů? 69 Komunikační kanály a emoční sdělení 70 Emocionální komunikace a zákazník 77 2.3 Emoce v reklamě - pozitivní, nebo negativní? 78 Reklamní apely 80 Efektivita a emoce 106 2.4 Emoce ve vztahu k zákazníkovi - jak působí a jak se bránit? 109 Na jaké emoce reklama útočí? 110 Jak působí příběhy 112 Jak využít rady obchodníkům? 114 Jak se můžeme orientovat v záplavě "působivých" reklam? 119 Klamavé reklamy 119 Dejme si také pozor na skrytou reklamu! 123 Jak zvládat emoce 125 3 Měření emocí - možnosti a meze poznání emocí 127 3.1 Jak zkoumat emoce - zajímavé výzkumy současnosti 128 Co můžeme zkoumat 128 Emoční archeologie 129 Emoce v různých zemích 130 Výzkumy emoční inteligence 131 3.2 Klasické přístupy - poučme se z ověřených metod 132 Základní metody marketingového výzkumu 133 3.3 Nové poznatky a přístupy - poznejme a hodnoťme 138 Využívání nových výzkumných metod a technologií 138 Vybrané metody neuromarketingu ve zkratce 141 Mobilní technologie 143 Výz


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.