Emoce v marketingu
Emoce v marketingu

Emoce v marketingu

od 358 Kč
Anotace Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy…
Grada.cz
Doprava zdarma Skladem
358 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Emoce v marketingu
Minimální cena: 358 Kč
Maximální cena: 358 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Anotace Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací.   Z obsahu O autorce 9 Úvodem ke knížce o emocích v našem životě i v marketingu 11 1 Emoce v našem životě - co o nich víme 13 1.1 Emoce jako základní hnací síly člověka - co jsou to emoce? 14 Definice emocí a jejich složky 15 Charakteristiky emocí - co je důležité 17 Emoce očima vědních disciplín 18 1.2 Typy emocí - jaké emoce známe? 20 Jak emoce dělíme 20 Kategorie emocí 22 Subjektivní pohoda a jak se měří 31 1.3 Vliv emocí na psychické procesy - jak působí? 32 Vztah emocí a kognitivních procesů 32 Vztah emocí a paměti 33 Vztah emocí a motivace 34 1.4 Kde emoce vznikají a jak se projevují v naší fyziologii 37 Neurofyziologické teorie emocí 37 Struktury limbického systému 38 Tři úrovně mozku 39 Charakteristika fyziologických projevů u základních emocí 42 1.5 Emoční inteligence 45 Definice emoční inteligence 45 Vymezení emoční inteligence 47 2 Význam emocí v marketingu - jak znalosti využít 53 2.1 Emoce v marketingovém mixu - jaký mají význam? 54 Emoce v marketingovém mixu 55 2.2 Emoce z pohledu komunikace - příčina, nebo důsledek? 68 Emoce - výsledek komunikačních procesů? 69 Komunikační kanály a emoční sdělení 70 Emocionální komunikace a zákazník 77 2.3 Emoce v reklamě - pozitivní, nebo negativní? 78 Reklamní apely 80 Efektivita a emoce 106 2.4 Emoce ve vztahu k zákazníkovi - jak působí a jak se bránit? 109 Na jaké emoce reklama útočí? 110 Jak působí příběhy 112 Jak využít rady obchodníkům? 114 Jak se můžeme orientovat v záplavě "působivých" reklam? 119 Klamavé reklamy 119 Dejme si také pozor na skrytou reklamu! 123 Jak zvládat emoce 125 3 Měření emocí - možnosti a meze poznání emocí 127 3.1 Jak zkoumat emoce - zajímavé výzkumy současnosti 128 Co můžeme zkoumat 128 Emoční archeologie 129 Emoce v různých zemích 130 Výzkumy emoční inteligence 131 3.2 Klasické přístupy - poučme se z ověřených metod 132 Základní metody marketingového výzkumu 133 3.3 Nové poznatky a přístupy - poznejme a hodnoťme 138 Využívání nových výzkumných metod a technologií 138 Vybrané metody neuromarketingu ve zkratce 141 Mobilní technologie 143 Výz

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.