Jitka Fořtíková: Rozvoj rozumových schopností u dětí v MŠ
Jitka Fořtíková: Rozvoj rozumových schopností u dětí v MŠ

Jitka Fořtíková: Rozvoj rozumových schopností u dětí v MŠ

Publikace: Rozvoj rozumových schopností u dětí v MŠ - Pracovní listy pro předškolní děti - Jitka Fořtíková. Intelektovému rozvoji se v současné době věnuje méně pozornosti, nicméně právě předškolní věk je z hlediska fyziologie mozku přímo stvořený pro cílený rozvoj rozumových funkcí. Publikace se zaměřuje na procvičení základních oblastí intelektu, tedy paměti, verbálních a matematických schopností, logiky, prostorové a plošné představivosti,…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jitka Fořtíková: Rozvoj rozumových schopností u dětí v MŠ
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Rozvoj rozumových schopností u dětí v MŠ - Pracovní listy pro předškolní děti - Jitka Fořtíková. Intelektovému rozvoji se v současné době věnuje méně pozornosti, nicméně právě předškolní věk je z hlediska fyziologie mozku přímo stvořený pro cílený rozvoj rozumových funkcí. Publikace se zaměřuje na procvičení základních oblastí intelektu, tedy paměti, verbálních a matematických schopností, logiky, prostorové a plošné představivosti, postřehu, abstraktního myšlení, fantazie a tvořivosti, připravuje děti také na počátky čtení. Pracovní listy kromě zadání obsahují také řešení a další tipy. Metodický úvod pracovního sešitu přináší vysvětlení, o co se v každé z 10 oblastí jedná a jak ji můžeme prakticky rozvíjet a procvičovat. Publikace je určena pedagogům v MŠ (případně ZŠ), vychovatelům, rodičům. Jitka Fořtíková je ředitelkou Centra nadání, dlouhodobě pracuje s nadanými dětmi, má za sebou rozsáhlou pedagogickou praxi a publikační činnost. Publikace: Rozvoj rozumových schopností u dětí v MŠ - Pracovní listy pro předškolní děti - Jitka Fořtíková.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.