Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Jiřina Bednářová: Rozvoj zrakového vnímání

Učebnice/Odborná literatura

Jiřina Bednářová: Rozvoj zrakového vnímání

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Rozvoj zrakového vnímání-Jak krtek Barbora našel cestu domů, 2. díl, od 4 do 6 let - Jak krtek Barbora našel cestu domů, 2. díl, od 4 do 6 let - Jiřina Bednářová. Publikace obsahuje 1) cvičení pro děti ve věku od 4 do 6 let, která napomohou rozvinout: - rozlišování a pojmenování barev - orientaci v ploše – ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Jiřina Bednářová: Rozvoj zrakového vnímání koupíte i tady

Specifikace Jiřina Bednářová: Rozvoj zrakového vnímání

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 94 Kč

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů. (jak krtek Barbora našel cestu domů) ... a dál?

Produkt Jiřina Bednářová: Rozvoj zrakového vnímání

Jiřina Bednářová: Rozvoj zrakového vnímání - parametry

Název produktu: Jiřina Bednářová: Rozvoj zrakového vnímání
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 94 Kč
Maximální cena: 132 Kč
Ušetríte až: 38 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Rozvoj zrakového vnímání-Jak krtek Barbora našel cestu domů, 2. díl, od 4 do 6 let - Jak krtek Barbora našel cestu domů, 2. díl, od 4 do 6 let - Jiřina Bednářová. Publikace obsahuje 1) cvičení pro děti ve věku od 4 do 6 let, která

napomohou rozvinout: - rozlišování a pojmenování barev - orientaci

v ploše – odlišení figury a pozadí - schopnost rozlišit detaily -

vedení očních pohybů zleva doprava - zapamatování si zrakově

vnímaných objektů 2) metodický návod pro dospělé, který: -

doporučuje zásady pro práci s dítětem - pomáhá překonávat obtíže

Počítač oznámil příchod nové zprávy, právě když u nás byl náš

pětiletý vnuk Ondra. Mohla jsem tak sledovat komunikaci mezi

dědečkem a vnukem. „Dědo, co to přišlo?“ „Babičce posílají z

nakladatelství novou knížku o krtkovi.“ Nechal si vysvětlit, proč

ji posílají a proč e-mailem, zajímal se, proč je nová. Dostal

vysvětlení, že ta minulá, která už bude v knihkupectvích, je pro

menší děti. Na to Ondra: „Já jsem větší, tak ta je pro mě.“ A děda:

„Chceš, podíváme se na ni. Je od té paní spisovatelky a pana

malíře, jak od nich máš Soba Boba a Pastelky.“ A už se Ondra

usazuje dědovi na klín před monitor. „Jé, ten krtek má dobrej

klobouk.“ Když si přečetli název, divil se jménu Barbora. Dověděl

se od dědy, že o tom se píše v té první knížce, ale samozřejmě

dostal vysvětlení. „Co bude ten Barbora dělat?“ – Ví, že se v

podobných knížkách vždycky něco „dělá“. Potom Ondra poslouchal

vyprávění, občas přečetl některé slovo, protože už trochu čte, a

pustil se do plnění úkolů. Děda mu vždy podle instrukce řekl, co se

bude „dělat“. Pak se ozývalo: „Dědo, to je dobrý, barvy já znám, a

kde je krtek – už ho vidím.“ Potom se ti dva vesele bavili a

„pracovali“. Občas se ozvalo: „Sluníčka, co stojí na hlavě, tam

nepatří.“ A: „Já nemůžu najít kytičku, která tam nepatří.“ Děda na

to: „Podívej se ještě, má každá všechny tečky?“ Po rozmluvě na téma

vybarvování a označování pastelkou, kdy se dohodli, že to bude

Ondra jenom říkat, pokračovali vesele dál. Měla jsem pocit, že už

pracují moc dlouho. Než jsem zasáhla, dědeček si všiml, že je Ondra

unavený a řekl mu, že až se ta kniha bude prodávat, koupíme ji.

Potom budou moci doma pokračovat s mamkou nebo tátou. Ondra byl

spokojen: „Tak jo, půjdeme dostavět z lega tu garáž.“ Když Ondra

odešel, pustila jsem se do čtení já. Zjistila jsem, že příběh krtka

Barbory je přitažlivý, podporuje zvídavost dětí a motivuje je k

plnění úkolů. Stejně jako v prvním díle jsou úkoly zaměřeny na

všechny oblasti zrakového vnímání. Jsou však obtížnější, je potřeba

rozlišit jemnější rozdíly, drobné detaily. Dítě bude pastelkou

označovat správné řešení, spojovat shodné tvary, skládat

rozstříhané obrázky. Opět však autorka metodicky postupuje od

jednoduššího k složitějšímu, a tak podporuje dítě v rozvíjení

zrakového vnímání, které už brzy využije při čtení a psaní. Až

budete s dítětem pracovat, zjistíte, že knížka svými úkoly a

přitažlivým vyobrazením přispívá k rozvoji komunikace dítěte s

dospělým, pos


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.