Jiří Militký, Milan Meloun: Interaktivní statistická analýza dat
Jiří Militký, Milan Meloun: Interaktivní statistická analýza dat

Jiří Militký, Milan Meloun: Interaktivní statistická analýza dat

od 509 Kč
Interaktivní statistická analýza dat - Milan Meloun, Jiří Militký . Předkládaná kniha je již třetím, upraveným vydáním úspěšné publikace Statistická analýza experimentálních dat (předchozí, druhé vydání vyšlo v nakladatelství Academia roku 2004). Do rukou se tak čtenáři dostává vysokoškolská učebnice exaktního zpracování dat, která je určena především studentům vysokých škol technického, přírodovědného, ale i humanitního a ekonomického směru.…
Martinus.cz
Za dopravu 89 Kč 13 dní
509 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jiří Militký, Milan Meloun: Interaktivní statistická analýza dat
Minimální cena: 509 Kč
Maximální cena: 509 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Interaktivní statistická analýza dat - Milan Meloun, Jiří Militký . Předkládaná kniha je již třetím, upraveným vydáním úspěšné publikace Statistická analýza experimentálních dat (předchozí, druhé vydání vyšlo v nakladatelství Academia roku 2004). Do rukou se tak čtenáři dostává vysokoškolská učebnice exaktního zpracování dat, která je určena především studentům vysokých škol technického, přírodovědného, ale i humanitního a ekonomického směru. Spolu s doporučeným softwarem tvoří účinný prostředek statistické analýzy dat, vhodný také pro pracovníky výzkumných ústavů, podnikových a státních kontrolních laboratoří a zkušeben ke kontrole kvality a jakosti. Učebnice je bezprostředně využitelná v chemické laboratoři a chemometrii, v ekonomice a ekonometrii, sociologii, medicíně, biologii při sledování kvality životního prostředí i v celé řadě dalších oblastí. Interaktivní statistická analýza dat - Milan Meloun, Jiří Militký od nakladatelství Karolinum v kategorii za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.