Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Jim Sterne: Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích

Učebnice/Odborná literatura

Jim Sterne: Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích

Hodnocení: 1x
  • 4

Změřte úspěch své obchodní strategie na sociálních sítích! Ať už prodáváte online, napřímo, nebo distribučními kanály, to, co o vás zákazníci říkají online, je nyní důležitější než vaše propagace. Sociální média už nejsou žádnou kuriozitou, ale důležitou součástí vašeho marketingového mixu. Zatímco jiné knihy ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 2.89
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Jim Sterne: Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích koupíte i tady

Specifikace Jim Sterne: Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 293 Kč

Zatímco jiné knihy vysvětlují, proč jsou sociální média kritická a jak na nich participovat, tento průvodce se soustředí na měření úspěchu vašeho marketingu na sociálních sítích. Měření úspěchu byznys ... a dál?

Produkt Jim Sterne: Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích

Jim Sterne: Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích - parametry

Název produktu: Jim Sterne: Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 293 Kč
Maximální cena: 400 Kč
Ušetríte až: 107 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:
  • Změřte úspěch své obchodní strategie na sociálních sítích! Ať už prodáváte online, napřímo, nebo distribučními kanály, to, co o vás zákazníci říkají online, je nyní důležitější než vaše propagace. Sociální média už nejsou žádnou kuriozitou, ale důležitou součástí vašeho marketingového mixu. Zatímco jiné knihy vysvětlují, proč jsou sociální média kritická a jak na nich participovat, tento průvodce se soustředí na měření úspěchu vašeho marketingu na sociálních sítích. Měření úspěchu byznysu jsou založena na obchodních cílech, kde známost nemusí vždy znamenat odpovídající úspěch. Kniha používá k výkladu konkrétní příklady konkrétních metrik, které můžete přímo použít ve své marketingové strategii. Přečtěte si tuto knihu, abyste zjistili:
  • Jak nejlépe využít followerů na Twitteru a přátel na Facebooku a že více neznamená lépe
  • Jak maximalizovat návratnost investice (ROI) do sociálních médií
  • Jak přesvědčit skeptiky, že sociální média jsou cenným obchodním nástrojem, a ne jenom hračkou pro nadšence „Jim Sterne byl na špičce tohoto odvětví ještě před tím, než se vůbec stalo odvětvím. Pokud se zaměřujete na měření svých snah, pak tuto knihu prostě musíte mít.“ – Seth Godin, marketingový guru „Jim Sterne nás učí, jak měřit neměřitelné, už přes 15 let. Touto fantastickou knihou se dělí o své vědomosti, které skvěle využijeme k řešení našich každodenních problémů se sociálními médii. Naučíte se, jak se v rámci víry v média řídit měřitelnými daty!“ – Avinash Kaushik, autor knihy Webová analytika 2.0 O autorovi: Jim Sterne vedl první světový seminář věnovaný marketingu na Internetu již v roce 1994. Dnes vede mezinárodně uznávané přednášky o digitálním marketingu a interakci se zákazníky. Zároveň působí jako konzultant řady společností z žebříčku Fortune 500. Je spoluzakladatelem organizace Web Analytics Association. Publikace: Marketing na sociálních sítích - Vojtěch Bednář. Chcete jako marketingový pracovník připravit skutečně promyšlenou a

efektivní propagační kampaň své firmy na sociálních sítích?

Potřebujete vědět, odkud začít, na co nezapomenout, jak sledovat

účinnost kampaně, jak pracovat s uživateli, jak se vyvarovat chyb,

kdy a jak zapojit internetovou inzerci? Uznávaný odborník s

detailní znalostí specifik českého Internetu a sociálních sítí

zvlášť vás jistou rukou provede jednotlivými fázemi kampaně.

Naučíte se vybírat vhodnou sociální síť pro váš záměr, poznávat a

pracovat se svým publikem a vyhodnocovat přínos své internetové

prezentace. Výklad je obohacen o řadu aktuálních příkladů z praxe,

konkrétních tipů a doporučení i varování před krátkozrakými

praktikami. S knihou se mimo jiné naučíte: - Vytvořit vhodnou

strategii a konkrétní časový plán - Stanovit odpovídající finanční

a personální zajištění - Identifikovat cílovou skupinu a podle toho

volit vhodný nástroj - Vytvořit atraktivní obsah pro Facebook či

Twitter - Počítat se zákonitostmi šíření informací a virálním

efektem - Pracovat s jednotlivými typy uživatelů a udržet si je -

Propojit


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.