Jihočeská univerzita v Českých Opera romanica 11 - Jazyk a řeč knihy

Jihočeská univerzita v Českých Opera romanica 11 - Jazyk a řeč knihy

od 174 Kč
Publikace: Opera romanica 11 - Jazyk a řeč knihy: K výzkumu zámeckých, měšťanských a církevních knihoven - K výzkumu zámeckých, měšťanských a církevních knihoven - kolektiv autorů. Kniha je výstupem IV. mezinárodního setkání badatelů k výzkumu zámeckých, měšťanských a církevních knihoven. Jednání konference ukázalo, že téma knihy jako fenoménu, který mluví vlastním jazykem i řečí nejen ke čtenáři, ale i k době svého vzniku či k otázkám…
Dobre-knihy.cz
Za dopravu 57 Kč Skladem
174 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jihočeská univerzita v Českých Opera romanica 11 - Jazyk a řeč knihy
Minimální cena: 174 Kč
Maximální cena: 198 Kč
Ušetříte až: 24 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Opera romanica 11 - Jazyk a řeč knihy: K výzkumu zámeckých, měšťanských a církevních knihoven - K výzkumu zámeckých, měšťanských a církevních knihoven - kolektiv autorů. Kniha je výstupem IV. mezinárodního setkání badatelů k výzkumu zámeckých, měšťanských a církevních knihoven. Jednání konference ukázalo, že téma knihy jako fenoménu, který mluví vlastním jazykem i řečí nejen ke čtenáři, ale i k době svého vzniku či k otázkám nadčasovým, je velmi široké a lze k němu přistupovat z různých úhlů pohledu a v různých časových horizontech, a to nejen ve vztahu k obsahu, formě, žánru, výtvarné výzdobě knihy či rukopisu, ale i vzhledem k autorovi či překladateli, ke čtenáři či majiteli knih nebo širšímu okruhu konzumentů. Byly vybrány příspěvky vycházející z rukopisných i tištěných slovních a obrazových pramenů s důrazem na ikonografickou složku. Publikace: Opera romanica 11 - Jazyk a řeč knihy: K výzkumu zámeckých, měšťanských a církevních knihoven - K výzkumu zámeckých, měšťanských a církevních knihoven - kolektiv autorů.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.