Jazyková mapa: česko-italská - obecná
Pilecký jazyková mapa česko-italská obecná
Česko-italská jazyková mapa - obecná
Jazyková mapa: česko-italská - obecná
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Nejlevnější
Pilecký jazyková mapa česko-italská obecná
Česko-italská jazyková mapa - obecná
Jazyková mapa: česko-italská - obecná
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Jazykové mapy GJNP ( gramatika já nemám problém ) jsou českým patentovaným vynálezem v oblasti výuky cizích jazyků.
Jde o první univerzální překladač, který je možno použít mezi všemi světovými jazyky.
Každá jazyková mapa obsahuje 1000 slov a frází, které uživatel potřebuje k základní komunikaci.
Systém, který je v mapě obsažen, umožňuje intuitivní používání a neporovnatelně rychlejší použití v praxi.
Jazyková mapa je určena pro zákazníky, kteří :
- Se chtějí domluvit rychle v zemi, kam právě jedou - Nechtějí se učit věci, které pro samotnou konverzaci nikdy nevyužijí - Nechtějí se učit do tzv. šuplíku - Vrací se po dlouhé odmlce k jazyku, potřebují osvěžit znalosti - Chtějí se učit s co nejmenší časovou investicí do výuky - Chtějí poznat základní informace o jazyku - Chtějí být připraveni na nenadálé situace např. na dovolené ( nehoda, úraz, problém s ubytováním, kvalita jídla apod. ) - S pomocí jazykové mapy není člověk odkázán na překladatelskou pomoc od druhých - Lidé chtějí v cizím jazyce hlavně mluvit - na to je jazyková mapa ideální - Za několik hodin se domluví opravdu každý na základní úrovni v jakémkoli jazyce
Samozřejmostí je úplná podpora produktu na internetu (www.gjnp.cz), návody, výslovnosti, informace o dané zemi, e-shop, individualizace jazykových map apod. Na trhu ojedinělá publikace se zaměřuje na turismus v ekonomických souvislostech. Je určena studentům škol zaměřených na turismus a institucím zabývajícím se jeho rozvojem na národní, regionální a lokální úrovni. Nové vydání je rozšířené o problematiku produktu turismu a konkurenceschopnost destinací turismu. Zásadně je aktualizována problematika turismu v národní ekonomice obecně a problematika pasivního, aktivního a domácího turismu České republiky. Aktualizována je i tematika turismu ČR v kontextu členství v EU. První část publikace se zabývá obecnými základy turismu, zahrnujícími mimo jiné jeho typologii a terminologii. Značná pozornost je věnována i teorii trhu turismu, tedy nabídce a poptávce i ceně v turismu. Další část knihy pojednává o statistickém monitoringu turismu v ČR a zejména o analýze vlivů turismu na národní ekonomiku se zaměřením na ekonomiku ČR a jejich vyhodnocení pomocí platební bilance a satelitního účtu. V publikaci jsou dále řešeny základní charakteristiky vývoje a současného stavu turismu ČR se zaměřením na aktivní, pasivní a domácí turismus a spotřební chování účastníků turismu. Autorky se zabývají též organizační a řídicí strukturou turismu ČR....