Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Jaroslav Tručka: Marketing jako šachová hra

Učebnice/Odborná literatura

Jaroslav Tručka: Marketing jako šachová hra

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Marketing jako šachová hra-Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků - Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků - Jaroslav Tručka. Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umu obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat. Vyhrát válku, zvítězit. Oba soupeři se střídají v ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82273

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Jaroslav Tručka: Marketing jako šachová hra koupíte i tady

Specifikace Jaroslav Tručka: Marketing jako šachová hra

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 135 Kč

Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat své plány. Využívají všech taktických možností. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak pro marketing. Kniha vás provede džunglí marketingových principů nenásilně a snadno, naznačí možná úskalí a navede vás na cestu k úspěchu a prosperitě. Připravte se na řadu překvapení! ... a dál?

Produkt Jaroslav Tručka: Marketing jako šachová hra

Jaroslav Tručka: Marketing jako šachová hra - parametry

Název produktu: Jaroslav Tručka: Marketing jako šachová hra
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 135 Kč
Maximální cena: 199 Kč
Ušetríte až: 64 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Marketing jako šachová hra-Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků - Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků - Jaroslav Tručka. Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umu obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat. Vyhrát válku, zvítězit. Oba soupeři se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat svoje plány. Hledí neudělat chybu a naopak využít ve svůj prospěch chyby soupeře. Využívají všech taktických možností. Pokud se realizace jednoho plánu nezdaří, nepropadají zoufalství, nýbrž vymyslí plán jiný, takový, který má větší naději na úspěch. Zní vám to povědomě, byť jste šachy nikdy nehráli? Ale samozřejmě! Stačí jen zaměnit slovo „šachy“ za „obchod“ nebo „podnikání“, ano, dokonce za slovo „život“. Šachy totiž představují nejen důmyslnou hru, nýbrž především velmi dokonalý model lidského života, jejich principy lze uplatnit v kterékoli oblasti nebo činnosti. Šachy jsou hrou, při které vzniká, eskaluje a nakonec se vyřeší konflikt, buď smírně remízou, nebo vítězstvím jedné strany nad druhou. Podobně marketing spočívá v nacházení řešení konfliktů tržního prostředí. Konfliktů mezi nabídkou a poptávkou, cenovou nabídkou a koupěschopností zákazníků, konkurenčního boje a mnoha dalších. Tyto podobnosti umožňují aplikovat principy šachové hry v marketingu a ušetřit si spoustu tápání a drahých omylů. Tato knížka vám poodhalí skryté taje marketingu, a to na základě analogií se šachovou hrou. Znalost pravidel šachu přitom není podmínkou. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak i pro marketing. Kniha vás provede džunglí marketingových principů nenásilně a snadno, naznačí možná úskalí a navede vás na cestu k úspěchu a prosperitě. Jako bonus se dočtete, proč některé jednoduché návody buď nefungují vůbec, nebo přinášejí značně nekonzistentní výsledky, a v čem spočívá základní nedorozumění. Připravte se na řadu překvapení! Publikace: Marketing jako šachová hra-Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků - Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků - Jaroslav Tručka. Jaroslav TručkaVítězné strategie pro získání a udržení zákazníkůBizBooks 2013Kniha, čeština, 216 stran


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.