Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Jarmila Skalková: Obecná didaktika

Učebnice/Odborná literatura

Jarmila Skalková: Obecná didaktika

Hodnocení: 1x
  • 4

Anotace Učebnice obecné didaktiky představuje myšlenkový systém, který vás uvede do vymezené vědní oblasti. Logické utřídění látky a vhled do soustavy jejího výkladu poskytuje studujícím teoretické poznání. Právě to umožňuje klást si otázky, problematizovat a vidět nové problémy, hledat jejich řešení, uvědomovat si ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Jarmila Skalková: Obecná didaktika koupíte i tady

Specifikace Jarmila Skalková: Obecná didaktika

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 339 Kč

Učebnice obecné didaktiky představuje myšlenkový systém, který vás uvede do vymezené vědní oblasti. Logické utřídění látky a vhled do soustavy jejího výkladu poskytuje studujícím teoretické poznání. Právě to umožňuje klást si otázky, problematizovat a vidět nové problémy, hledat jejich řešení, uvědomovat si smysl jednání v širších souvislostech. Publikace si klade za cíl podporovat samostatné pedagogické myšlení, které proniká do základních vztahů pedagogického procesu. Postihuje souvislosti, je s to kriticky » ... a dál?

Produkt Jarmila Skalková: Obecná didaktika

Jarmila Skalková: Obecná didaktika - parametry

Název produktu: Jarmila Skalková: Obecná didaktika
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 339 Kč
Maximální cena: 399 Kč
Ušetríte až: 60 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Anotace Učebnice obecné didaktiky představuje myšlenkový systém, který vás uvede do vymezené vědní oblasti. Logické utřídění látky a vhled do soustavy jejího výkladu poskytuje studujícím teoretické poznání. Právě to umožňuje klást si otázky, problematizovat a vidět nové problémy, hledat jejich řešení, uvědomovat si smysl jednání v širších souvislostech. Publikace si klade za cíl podporovat samostatné pedagogické myšlení, které proniká do základních vztahů pedagogického procesu. Postihuje souvislosti, je s to kriticky analyzovat a hodnotit jednotlivé didaktické koncepce, odlišovat podnětné prvky od módnosti v aktuálních diskuzích. Tím vším se rozšiřuje základ, na němž učitel činí svá didaktická rozhodnutí. Knížka je určena především studentům učitelství, ale také začínajícím učitelům a všem ostatním, kteří mají zájem promýšlet si hlouběji dosavadní zkušenosti.   Z obsahu Úvod I. ČÁST DIDAKTIKA A JEJÍ PŘEDMĚT 1. Předmět didaktiky 1.1 Problémy předmětu didaktika 1.2 Didaktika ve struktuře vědního pole 1.3 Vztah didaktiky a oborových didaktik 1.4 Metody didaktických výzkumů Základní literatura II. ČÁST VZDĚLÁNÍ V DIDAKTICKÉM SYSTÉMU 2. Vzdělání v didaktickém systému 2.1 Vzdělání, jeho cíle a pojetí 2.2 Historickovývojové proměny cílů, obsahů a funkce vzdělání 2.3 Teorie formálního a teorie materiálního vzdělání 2.4 Vzdělání elementární a vzdělání všeobecné 2.5 Vzdělání základní 2.6 Vztah vzdělání všeobecného a odborného jako kulturní problém 2.7 Technologické vzdělání - součást komplexního pojetí vzdělání všeobecného 2.8 Význam vzdělanosti a perspektivní trendy vzdělávacích koncepcí na přelomu  tisíciletí 2.9 Základní typy vzdělávání v podmínkách učící se a globalizující se společnosti Základní literatura 3. Učivo a jeho výběr 3.1 Jak se obsah vzdělávání stává učivem 3.2 Reformy vzdělávacích obsahů a didaktické teorie 3.2.1 Překonávání poznatkového encyklopedizmu a poznatkové roztříštěnosti 3.2.2 Modernizace vzdělávacích obsahů 3.2.3 Kurikulární teorie a reformy kurikula 3.3 Alternativní a inovační koncepce Základní literatura 4. Uspořádání učiva v pedagogických dokumentech 4.1 Učební plány 4.1.1 Tvorba učebního plánu jako etapa didaktické transformace 4.1.2 Uspořádání učiva v učebních plánech 4.1.3 Učební plán působí jako celek 4.2 Učební osnovy 4.2.1 Tvorba učebních osnov jako další rovina didaktické transformace 4.3 Kurikulární dokumenty 4.4 Rámcové vzdělávací programy Základní literatura 5. Učebnice v multimediálním systému didaktických prostředků Základní literatura III. ČÁST VYUČOVACÍ PROCES 6. Vyučování jako celistvý proces 6.1 Vyučování a různé teorie jeho výkladu 6.2 Struktura celistvého procesu vyučování 6.3 Funkce cíle v procesu vyučování 6.3.1 Konkretizace cílů vyučování 6.3.2 Kategorizace cíle a řízení procesu učení 6.3.3 Kategorie cíle v systému vztahů vyučovacího procesu 6.4 Vzájemný vztah učitele a žáků ve vyučování Základní literatura 7. Osvojování vědění a organizace procesu učení žáků 7.1 Didaktická transformace učiva v činnosti uč


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.