Jana Spilková: Geografie maloobchodu a spotřeby
Jana Spilková: Geografie maloobchodu a spotřeby

Jana Spilková: Geografie maloobchodu a spotřeby

od 266 Kč
Geografie maloobchodu a spotřeby – Věda o nakupování - Jana Spilková. Odvětví maloobchodu prošlo během posledních dvaceti let řadou radikálních změn, které se dotkly nejen vlastnické a organizační struktury a fyzického aspektu výstavby nových maloobchodních jednotek, ale také samotné podstaty nakupování a nákupního chování českých spotřebitelů. Jedním z nejvýznačnějších rysů současného českého maloobchodu je jeho koncentrace a měnící se…
Martinus.cz
Za dopravu 89 Kč 12 dní
266 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jana Spilková: Geografie maloobchodu a spotřeby
Minimální cena: 266 Kč
Maximální cena: 266 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Geografie maloobchodu a spotřeby – Věda o nakupování - Jana Spilková. Odvětví maloobchodu prošlo během posledních dvaceti let řadou radikálních změn, které se dotkly nejen vlastnické a organizační struktury a fyzického aspektu výstavby nových maloobchodních jednotek, ale také samotné podstaty nakupování a nákupního chování českých spotřebitelů. Jedním z nejvýznačnějších rysů současného českého maloobchodu je jeho koncentrace a měnící se struktura maloobchodní sítě v Česku, kdy malé prodejny a samoobsluhy byly nahrazeny velkoplošnými obchodními formáty. Novým fenoménem české spotřebitelské společnosti se pak stala nákupní centra, která již zdaleka neslouží pouze k nakupování, zcela se také změnily nákupní preference, nákupní styl i motivace k nakupování. V reakci na tyto dynamické změny maloobchodu stoupá význam specifického odvětví geografie - geografie maloobchodu. Publikace představuje v průřezu několik relevantních témat tohoto atraktivního a aktuálního odvětví geografie, kterým je v současné době věnován zájem výzkumníků a analytiků - lokalizace, plánování, nákupní chování, preference zákazníků, fenomén maloobchodního prostředí a trávení volného času, mikroprostorové aspekty nákupního prostředí, spotřebitelská kultura a společnost, alternativní spotřeba atd. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny ukázkami ze současné praxe a přiblížením popisované problematiky na příkladu konkrétních šetření z českého prostředí. Geografie maloobchodu a spotřeby – Věda o nakupování - Jana Spilková od nakladatelství Karolinum v kategorii za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.