Jana Holá: Jak zlepšit interní komunikaci
Jana Holá: Jak zlepšit interní komunikaci

Jana Holá: Jak zlepšit interní komunikaci

Publikace: Jak zlepšit interní komunikaci - Jana Holá. Chcete přežít ve vysoce konkurenčním prostředí, dosahovat úspěchů a s nimi spojeného zisku? Chcete zabránit ztrátě zákazníků a odchodu zaměstnanců? Toto vše se odvíjí od zlepšení komunikace mezi pracovníky navzájem a mezi pracovníky a vedením. Pro každou organizaci je komunikace klíčová, interní komunikace bývá přesto často neprávem opomíjena. Dobrý manažer ale ví, že zaměstnanci jsou jeho…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jana Holá: Jak zlepšit interní komunikaci
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Jak zlepšit interní komunikaci - Jana Holá. Chcete přežít ve vysoce konkurenčním prostředí, dosahovat úspěchů a s nimi spojeného zisku? Chcete zabránit ztrátě zákazníků a odchodu zaměstnanců? Toto vše se odvíjí od zlepšení komunikace mezi pracovníky navzájem a mezi pracovníky a vedením. Pro každou organizaci je komunikace klíčová, interní komunikace bývá přesto často neprávem opomíjena. Dobrý manažer ale ví, že zaměstnanci jsou jeho rovnocennými partnery a že úspěchy jsou založené především na jejich cílevědomé spolupráci. Podmínkou k ní je otevřená a efektivní komunikace mezi vedením a týmem. Kniha Jak zlepšit interní komunikaci: - nabízí charakteristiku interní komunikace - přináší návod, jak nastavit ve firmě efektivní interní komunikaci - představuje účinné komunikační kanály a prostředky - obsahuje dvě detailní případové studie Doporučení V českém prostředí je interní komunikace velmi přehlíženou disciplinou. O to důležitější je publikace Jak zlepšit interní komunikaci, která velmi pečlivě a podrobně mapuje jednotlivé oblasti v této problematice. Na jednom místě najdeme vše, o čem by každý manažer zabývající se interní komunikací měl vědět. Jde o výbornou učebnici pro všechny, kdo do tématu chtějí proniknout a nemají představu o souvislostech. Manažerům z praxe může kniha pomoci se situacemi, které denně řeší v rámci vedení a řízení svého týmu a konkrétních lidí. Jak autorka sama upozorňuje, nedostatečná či neadekvátní interní komunikace je odpovědná za více než polovinu všech problémů organizace. Doufejme, že tato publikace pomůže podíl snížit. Tomáš Poucha, spoluzakladatel Institutu interní komunikace O autorce Jana Holá pracovala od počátku devadesátých let na různých manažerských pozicích firem v oboru informačních a komunikačních technologií. Od roku 2004 se plně věnuje odborné a pedagogické činnosti na Univerzitě Pardubice. V roce 2005 získala doktorát na Technické Univerzitě v Liberci v oboru organizace a řízení podniku. V knize se odráží autorčiny zkušenosti z praxe i její odborné znalosti, její pedagogické zkušenosti napomáhají objasňovat problematiku interní komunikace v prostředí organizace. Publikace: Jak zlepšit interní komunikaci - Jana Holá. Vyhněte se zbytečným škodám, odchodů zaměstnanců a ztrátě zákazníků. Každá společnost by neměla opomíjet problematiku interní komunikace. Z hlediska společnosti je to rozhodně jedna z klíčových záležistostí. Dobrý vedoucí pracovník ví, že jeho podřízení mohou pracovat úspěšně, pokud je vnímá jako rovnocenné partnery. Aby je tak mohl vnímat, musí s nimi vést otevřenou a efektivní komunikaci. Publikace se Vám v této problematice snaží pomoci a být tak cenným rádcem. V publikaci tak naleznete: charakteristiku interní komunikace, návod, jak nastavit efektivní interní komunikaci, účinné komunikační kanály a prostředky, dvě detailní případové studie. Jana HoláVyhněte se zbytečným škodám, odchodu zaměstnanců a ztrátě zákazníkůCPress 2011Kniha, čeština, 328 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.