Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Jana Holá: Jak zlepšit interní komunikaci

Knihy naučná literatura

Jana Holá: Jak zlepšit interní komunikaci

Hodnocení: 1x
  • 3.5

Publikace: Jak zlepšit interní komunikaci - Jana Holá. Chcete přežít ve vysoce konkurenčním prostředí, dosahovat úspěchů a s nimi spojeného zisku? Chcete zabránit ztrátě zákazníků a odchodu zaměstnanců? Toto vše se odvíjí od zlepšení komunikace mezi pracovníky navzájem a mezi pracovníky a vedením. Pro každou ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82308

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Jana Holá: Jak zlepšit interní komunikaci koupíte i tady

Specifikace Jana Holá: Jak zlepšit interní komunikaci

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 135 Kč

Kniha Jak zlepšit interní komunikaci, kterou napsala Jana Holá, přináší návod, jak nastavit ve firmě efektivní interní komunikaci, představuje účinné komunikační kanály a prostředky. Na jednom místě nabízí vše, o čem by každý manažer zabývající se interní komunikací měl vědět. Jde o praktickou knihu pro všechny, kdo do tématu chtějí proniknout a nemají představu o souvislostech. Obsahuje dvě detailně propracované případové studie. ... a dál?

Produkt Jana Holá: Jak zlepšit interní komunikaci

Jana Holá: Jak zlepšit interní komunikaci - parametry

Název produktu: Jana Holá: Jak zlepšit interní komunikaci
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 135 Kč
Maximální cena: 402 Kč
Ušetríte až: 267 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 3.5 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 3.5
Podrobný popis:

Publikace: Jak zlepšit interní komunikaci - Jana Holá. Chcete přežít ve vysoce konkurenčním prostředí, dosahovat úspěchů a s nimi spojeného zisku? Chcete zabránit ztrátě zákazníků a odchodu zaměstnanců? Toto vše se odvíjí od zlepšení komunikace mezi pracovníky navzájem a mezi pracovníky a vedením. Pro každou organizaci je komunikace klíčová, interní komunikace bývá přesto často neprávem opomíjena. Dobrý manažer ale ví, že zaměstnanci jsou jeho rovnocennými partnery a že úspěchy jsou založené především na jejich cílevědomé spolupráci. Podmínkou k ní je otevřená a efektivní komunikace mezi vedením a týmem. Kniha Jak zlepšit interní komunikaci: - nabízí charakteristiku interní komunikace - přináší návod, jak nastavit ve firmě efektivní interní komunikaci - představuje účinné komunikační kanály a prostředky - obsahuje dvě detailní případové studie Doporučení V českém prostředí je interní komunikace velmi přehlíženou disciplinou. O to důležitější je publikace Jak zlepšit interní komunikaci, která velmi pečlivě a podrobně mapuje jednotlivé oblasti v této problematice. Na jednom místě najdeme vše, o čem by každý manažer zabývající se interní komunikací měl vědět. Jde o výbornou učebnici pro všechny, kdo do tématu chtějí proniknout a nemají představu o souvislostech. Manažerům z praxe může kniha pomoci se situacemi, které denně řeší v rámci vedení a řízení svého týmu a konkrétních lidí. Jak autorka sama upozorňuje, nedostatečná či neadekvátní interní komunikace je odpovědná za více než polovinu všech problémů organizace. Doufejme, že tato publikace pomůže podíl snížit. Tomáš Poucha, spoluzakladatel Institutu interní komunikace O autorce Jana Holá pracovala od počátku devadesátých let na různých manažerských pozicích firem v oboru informačních a komunikačních technologií. Od roku 2004 se plně věnuje odborné a pedagogické činnosti na Univerzitě Pardubice. V roce 2005 získala doktorát na Technické Univerzitě v Liberci v oboru organizace a řízení podniku. V knize se odráží autorčiny zkušenosti z praxe i její odborné znalosti, její pedagogické zkušenosti napomáhají objasňovat problematiku interní komunikace v prostředí organizace. Publikace: Jak zlepšit interní komunikaci - Jana Holá. Vyhněte se zbytečným škodám, odchodů zaměstnanců a ztrátě zákazníků. Každá společnost by neměla opomíjet problematiku interní komunikace. Z hlediska společnosti je to rozhodně jedna z klíčových záležistostí. Dobrý vedoucí pracovník ví, že jeho podřízení mohou pracovat úspěšně, pokud je vnímá jako rovnocenné partnery. Aby je tak mohl vnímat, musí s nimi vést otevřenou a efektivní komunikaci. Publikace se Vám v této problematice snaží pomoci a být tak cenným rádcem. V publikaci tak naleznete: charakteristiku interní komunikace, návod, jak nastavit efektivní interní komunikaci, účinné komunikační kanály a prostředky, dvě detailní případové studie. Jana HoláVyhněte se zbytečným škodám, odchodu zaměstnanců a ztrátě zákazníkůCPress 2011Kniha, čeština, 328 stran


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.