Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Jana Holá: Interní komunikace ve firmě

Učebnice/Odborná literatura

Jana Holá: Interní komunikace ve firmě

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Interní komunikace ve firmě - Jana Holá. Publikace Interní komunikace ve firmě má sedm kapitol. Po stručném úvodu se zabývá nejdůležitějšími otázkami komunikace ve firmě. Jde o vymezení pojmu komunikace ve firmě se zaměřením na interní komunikaci, hlavní cíle interní komunikace, její formy a metody. ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.65676

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Specifikace Jana Holá: Interní komunikace ve firmě

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 321 Kč

Publikace Interní komunikace ve firmě má sedm kapitol. Po stručném úvodu se zabývá nejdůležitějšími otázkami komunikace ve... ... a dál?

Produkt Jana Holá: Interní komunikace ve firmě

Jana Holá: Interní komunikace ve firmě - parametry

Název produktu: Jana Holá: Interní komunikace ve firmě
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 321 Kč
Maximální cena: 322 Kč
Ušetríte až: 1 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Interní komunikace ve firmě - Jana Holá. Publikace Interní komunikace ve firmě má sedm kapitol. Po stručném

úvodu se zabývá nejdůležitějšími otázkami komunikace ve firmě. Jde

o vymezení pojmu komunikace ve firmě se zaměřením na interní

komunikaci, hlavní cíle interní komunikace, její formy a metody.

Stručně se teoretická a výkladová část uzavírá hodnocením

efektivity uvnitř firmy. Stejný význam jako mají uvedené kapitoly

má i kapitola uvádějící případovou studii k nastavení interní

komunikace a přílohy. Jde o průzkum, jeho výsledky, návrh a

doporučení, přílohy představuje dotazník, příkaz pracovního modelu,

nástupního plánu, příklad rozhovoru a závěrečného testu. V

publikaci je uvedeno seznam použité a doporučené literatury a

seznam použitých zkratek. Publikace je psána srozumitelně, je

čtivá, text je vhodně doplněn obrázky a tabulkami. Svým obsahem

udává čtenáři řadu podmětů k zamyšlení a vede je k tomu, aby

myšlenky, které zde jsou shromážděny využil i ve své praktické

činnosti. Při zpracování vycházela autorka ze svých rozsáhlých

teoretických znalostí a praktických zkušeností v oblasti

informatiky a managementu. Prof. Ing. Jan Ehleman, CSc. O autorce:

Autorka Jana Holá pracovala od počátku devadesátých let na různých

manažerských pozicích firem v oboru informačních a komunikačních

technologií. Od roku 2004 se však plně věnuje odborné a pedagogické

činnosti na Ústavu elektrotechniky a informatiky Univerzity

Pardubice. V roce 2005 získala doktorát na Technické Univerzitě v

Liberci v oboru organizace a řízení podniku. V knize se odráží

nejen autorčiny bohaté zkušenosti z praxe a odborné znalosti, ale

také pedagogický cit pro objasňovaní skutečností ve firemních

procesech. Publikace: Interní komunikace ve firmě - Jana Holá. Komunikace uvnitř firmy má zásadní vliv na celé její fungování, ovlivňuje její prosperitu, partnerství i konkurenceschopnost. Vybudování vnitřních informačních toků, které přenesou v celistvosti to, co chce firma říct, a to tak, aby se to shodovalo s očekáváním, co chtějí zaměstnanci slyšet, je hlavním úkolem úspěšného manažera. Publikace přibližuje definování cílů a nalézání forem a metod kvalitní interní komunikace.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.