Jana Coufalová: Projektové vyučování pro 1. stupeň ZŠ - náměty pro učitele
Projektové vyučování pro 1. stupeň ZŠ - náměty pro učitele - Jana Coufalová
Projektové vyučování pro 1. stupeň ZŠ -Náměty pro učitele - Coufalová Jana
Projektové vyučování pro první stupeň základní školy - Jan Coufalová
Projektové vyučování pro první stupeň základní školy
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Nejlevnější
Projektové vyučování pro první stupeň základní školy - Jan Coufalová
Projektové vyučování pro první stupeň základní školy
Projektové vyučování pro 1. stupeň ZŠ - náměty pro učitele - Jana Coufalová
Projektové vyučování pro první stupeň základní školy: Náměty pro učitele
Projektové vyučování pro 1. stupeň ZŠ -Náměty pro učitele - Coufalová Jana
Projektové vyučování pro první stupeň základní školy
Projektové vyučování pro první stupeň základní školy
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Cílem publikace je seznámit učitele 1.stupně s podstatou projektové metody a naučit je projekty připravovat. Vedle kladů metody jsou přitom uvedena i její rizika. V úvodu se čtenář seznámí s významem projektového vyučování, s historií jeho vzniku a se znaky projektů. Text vychází z odborné literatury, ale byl psán se snahou o srozumitelnost a přehlednost. Proto je prokládán řadou konkrétních ukázek. V kapitole Připravujeme projekt se dozvíte, jak volit téma, jak organizovat vlastní průběh projektu, jak hodnotit práci žáků apod. Následují příklady krátkodobých projektů s podrobnými popisy činnosti žáků i učitele. Některé projekty jsou rozpracovány detailněji, aby je učitel, který dosud projektovou metodu nepoužíval, mohl vyzkoušet ve své třídě. K těmto projektům jsou připojeny pracovní listy pro samostatnou práci žáků.
- Příručka seznamuje učitele 1. stupně se základními rysy projektového vyučování a integrovaného tematického vyučování.
- Obsahuje konkrétní návody, jak připravovat vyučování se vztahem k určitému tématu, jak integrovat výuku jednotlivých předmětů.
- Autorka ilustruje navrhované postupy řadou námětů, které byly ověřeny v praxi. U každého námětu uvádí podrobný průběh činnosti žáků i učitele, popis použitých pomůcek i pracovní listy pro žáky. Učitel tak získává materiál, který může bezprostředně využít ve své práci.