Jan Urban: Firemní kultura a identita
Firemní kultura a identita jsou termín, které jsou nezřídka ze strany vrcholového managementu firem nesprávně interpretovány. Platí přesvědčení, že firemní kulturu lze začít tvořit, budovat a rozvíjet teprve poté, co bude firma na relevantním trhu, na který vstupuje, etablovaná a až bude dosahovat zisk.
Předložená publikace jednoho z předních odborníků v oblasti firemního řízení a managementu docenta Jana Urbana věnuje pozornost právě těm…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.
Nejprodávanější knihy
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Název produktu:
Jan Urban: Firemní kultura a identita
Průměrné hodnocení uživatelů:
0,00 bodů z 5
Hodnocení:
Popis produktu
Firemní kultura a identita jsou termín, které jsou nezřídka ze strany vrcholového managementu firem nesprávně interpretovány. Platí přesvědčení, že firemní kulturu lze začít tvořit, budovat a rozvíjet teprve poté, co bude firma na relevantním trhu, na který vstupuje, etablovaná a až bude dosahovat zisk.
Předložená publikace jednoho z předních odborníků v oblasti firemního řízení a managementu docenta Jana Urbana věnuje pozornost právě těm klíčovým postupům, které mají za cíl vnitropodnikovou (firemní) kulturu moderními prostředky vědomě kreovat a rozvíjet tak, aby se firemní kultura a identita zaměstnanců a managementu firmy a s firemními cíli staly nikoliv závažím, ale jednou z hybných sil v rozvoji společnosti.
Autor: Jan UrbanEdice: Právo a managementRok vydání: 2014Vazba: Brožovaná bez přebalu leskláISBN: 978-80-87974-05-6Počet stran: 110Rozměry: 233,0 x 152,0 x 8,0