Jan Tomášek: Úvod do kriminogloie
Jan Tomášek: Úvod do kriminogloie

Jan Tomášek: Úvod do kriminogloie

od 217 Kč
Publikace: Úvod do kriminologie - Jak studovat zločin - Tomášek Jan. Kriminalita patří k nejdiskutovanějším společenským problémům. Odpovídají však naše představy skutečnosti? Odpověď na tuto i podobné otázky nalezne čtenář v publikaci, která je zároveň přehledným úvodem do kriminologie. Kniha poukazuje na řadu mýtů a polopravd, které diskuse o zločinu, pachatelích a obětech již tradičně provázejí Autor, který je pracovníkem Institutu pro…
Grada.cz
Doprava zdarma Skladem
217 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jan Tomášek: Úvod do kriminogloie
Minimální cena: 217 Kč
Maximální cena: 217 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Úvod do kriminologie - Jak studovat zločin - Tomášek Jan. Kriminalita patří k nejdiskutovanějším společenským problémům. Odpovídají však naše představy skutečnosti? Odpověď na tuto i podobné otázky nalezne čtenář v publikaci, která je zároveň přehledným úvodem do kriminologie. Kniha poukazuje na řadu mýtů a polopravd, které diskuse o zločinu, pachatelích a obětech již tradičně provázejí Autor, který je pracovníkem Institutu pro kriminologii a sociální prevenci v Praze, při jeho přípravě vycházel z nejnovějších domácích i zahraničních kriminologických výzkumů. Také proto jeho práce osloví každého, koho uvedená problematika zajímá. Rozhodně by však neměla uniknout pozornosti studentů, kteří se kriminalitou zabývají v rámci příbuzných společenskovědních oborů. Relevantní poznatky pro práci v ní najdou rovněž experti, působící přímo v oblasti kontroly kriminality. Publikace: Úvod do kriminologie - Jak studovat zločin - Tomášek Jan. Jak studovat zločin - GRADA - Jazyk: CZ - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 216 str. - ISBN: 978-80-247-2982-4 - Kniha Jan TomášekJak studovat zločinGRADA 2010Kniha, čeština, 216 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.