Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Jan Průcha: Andragogický výzkum

Učebnice/Odborná literatura

Jan Průcha: Andragogický výzkum

Hodnocení: 1x
  • 4

Dostává se vám do rukou ojedinělá publikace o metodách výzkumu vzdělávání dospělých, která objasňuje témata a problémy, jež je potřebné zkoumat na tomto poli.. Přináší popis metod (dotazník, SWOT analýza apod.), které se pro andragogiku nabízejí, a zajímá se o vzdělávací potřeby nejen z hlediska jednotlivců, ale také ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Jan Průcha: Andragogický výzkum koupíte i tady

Specifikace Jan Průcha: Andragogický výzkum

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 210 Kč

"Nejprve je nutno poznat reálný terén, na nějž se má soustředit výzkum, a teprve potom je nutno vyhledávat vhodné výzkumné metody." O tom a mnohém dalším je publikace významného českého pedagoga, prof. PhDr. Jana Průchy, DrSc., která bude jistě neocenitelným zdrojem informací jak pro studenty a učitele andragogiky a pedagogiky na vysokých a vyšších odborných školách, tak odborníky v oblasti lidských zdrojů a manažery. ... a dál?

Produkt Jan Průcha: Andragogický výzkum

Jan Průcha: Andragogický výzkum - parametry

Název produktu: Jan Průcha: Andragogický výzkum
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 210 Kč
Maximální cena: 249 Kč
Ušetríte až: 39 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Dostává se vám do rukou ojedinělá publikace o metodách výzkumu vzdělávání dospělých, která objasňuje témata a problémy, jež je potřebné zkoumat na tomto poli.. Přináší popis metod (dotazník, SWOT analýza apod.), které se pro andragogiku nabízejí, a zajímá se o vzdělávací potřeby nejen z hlediska jednotlivců, ale také například zaměstnavatelů. Klade si otázky, jaké jsou v současné době vzdělávací potřeby dospělých a které formy vzdělávání jsou nejvyhledávanější a v českém prostředí nejdostupnější. Z obsahu  Úvod  Účel publikace  Charakter publikace  Hlavní zdroje publikace  1. Andragogická edukační realita jako předmět výzkumu  1.1 Potřebnost výzkumu v andragogice  1.2 Pojem andragogický výzkum  Charakteristiky pojmu„andragogický výzkum“  1.3 Předmět andragogického výzkumu  1.4 Andragogická realita a andragogické edukační procesy  Co vytváří andragogickou edukační realitu?  1.5 Základní typy učení a vzdělávání dospělých  (A) Učení dospělých ve formálním vzdělávání  (B) Učení dospělých v neformálním vzdělávání  (C) Informální učení (vzdělávání)   2. Výzkumné pole andragogiky  2.1 Andragogické makroprostředí edukace dospělých  Legislativní makroprostředí edukace dospělých  Geografické makroprostředí edukace dospělých  Demografické makroprostředí edukace dospělých  2.2 Andragogické edukační procesy  Vstupní determinanty andragogických edukačních procesů  Motivace subjektů ke vzdělávání  Motivační prostředky  Zájem o vzdělávání  Vzdělávací potřeby individuálních subjektů  Vzdělávací potřeby profesních skupin  Vzdělávací potřeby hodnocené zaměstnavateli  Vzdělávací potřeby z hlediska kvalifikačních požadavků  Vzdělávací potřeby odrážející se ve spolupráci vysokých škol a podniků  Volba vzdělávací dráhy / profesního zaměření  Příležitosti ke vzdělávání pro dospělé  Procesuální determinanty andragogických edukačních procesů  Styly a strategie učení dospělých  Elektronické učení – nový fenomén ve vzdělávání dospělých  Mezigenerační učení  Učení dospělých ve formálních, neformálních a informálních edukačních procesech  Výzkumy formálního a neformálního vzdělávání dospělých  Výzkumy informálního učení/vzdělávání dospělých  Další profesní vzdělávání dospělých  Podnikové učení a vzdělávání dospělých  Organizační učení a vzdělávání dospělých  Organizační klima pracoviště  2.3 Výzkumy efektivnosti andragogických edukačních procesů  Koncepce efektivnosti vzdělávání dospělých  Skepse o postulovaných efektech dalšího vzdělávání dospělých a výzkumné nálezy potvrzující efekty  2.4 Výzkumy úrovně vzdělanosti dospělých  2.5 Sebereflexe andragogiky jako předmět výzkumu  3. Metody pro andragogický výzkum  3.1 Druhy a funkce výzkumu  Legislativní vymezení výzkumu a hodnocení jeho výsledků  3.2 Základní paradigmata: kvantitativní a kvalitativní metodologie  3.3 Validita, reliabilita, reprezentativita  3.4 Které metody jsou k dispozici pro aplikace  Pozorování  Dotazování  Dotazník  Sémantický diferenciál  SWOT analýza  Rozhovor  Experiment  4. Infrastruktura andragogickéh


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.