Jan Poněšický: Fenomén ženství a mužství
Jan Poněšický: Fenomén ženství a mužství

Jan Poněšický: Fenomén ženství a mužství

od 217 Kč
Autor Jan Poněšický do této publikace Fenomén ženství a mužství vkládá nejen své zkušenosti lékaře a psychoterapeuta, jak tomu bylo v jeho předešlých dvou knihách, ale navíc se rozepisuje o ženství a mužství z pozice psychoanalytika a psychologa. Srozumitelným způsobem integruje dosavadní často kontroverzní poznatky z každodenních zkušeností s věděním, jež vyplývá z dávné moudrosti pohádek a mýtů. Snaží se o nezaujatý a diferencovaný…
Dobre-knihy.cz
Za dopravu 57 Kč Skladem
217 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jan Poněšický: Fenomén ženství a mužství
Minimální cena: 217 Kč
Maximální cena: 217 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Autor Jan Poněšický do této publikace Fenomén ženství a mužství vkládá nejen své zkušenosti lékaře a psychoterapeuta, jak tomu bylo v jeho předešlých dvou knihách, ale navíc se rozepisuje o ženství a mužství z pozice psychoanalytika a psychologa. Srozumitelným způsobem integruje dosavadní často kontroverzní poznatky z každodenních zkušeností s věděním, jež vyplývá z dávné moudrosti pohádek a mýtů. Snaží se o nezaujatý a diferencovaný psychologický přístup, jenž má uvést typické ženské a mužské vlastnosti, úzkosti, vztahy i způsoby chování nejen do vzájemných souvislostí, nýbrž je – na rozdíl od většiny dosavadních popisů – také zdůvodnit na podkladě odlišného psychického vývoje. Čtenář nechť posoudí sám, nakolik vyváženě se mu podařilo zprostředkovat jak kritický, tak laskavý pohled na ženy a muže. Kniha by měla přispět ke vzájemnému porozumění mezi příslušníky obou pohlaví a tím i ke zlepšení kvality partnerských vztahů.

Podtitul: Psychologie ženy a muže, rozdíly a vztahyAutor: Jan PoněšickýRok vydání­: 2004Vazba: Pevná s přebalem matnáISBN: 978-80-7387-546-6Počet stran: 228Rozměry: 208,0 x 148,0 x 22,0

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.