Jan Melvil Publishing Metoda Bullet Journal
Jan Melvil Publishing Metoda Bullet Journal

Jan Melvil Publishing Metoda Bullet Journal

od 277 Kč
Publikace: Metoda Bullet Journal - Zhodnoťte včerejšek, uspořádejte si dnešek a naplánujte zítřek - Ryder Carroll. Vítejte vě světě fenoménu Bullet Journal! Deníku, zachraňujícího frustrované sepisovatele seznamu úkolů, přetížené multitaskery i kreativce, kterým schází řád. S Bujem a jeho geniálním sytémem zápisů už mezi ně patřit nebudete! Je čas začít! Ryder Carroll původně vytvořil metodiku Bullet Jurnalu jako řešení své poruchy pozornosti,…
Alza.cz
Skladem
Skladem
310 Kč Do obchodu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jan Melvil Publishing Metoda Bullet Journal
Minimální cena: 277 Kč
Maximální cena: 359 Kč
Ušetříte až: 82 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Metoda Bullet Journal - Zhodnoťte včerejšek, uspořádejte si dnešek a naplánujte zítřek - Ryder Carroll. Vítejte vě světě fenoménu Bullet Journal! Deníku, zachraňujícího frustrované sepisovatele seznamu úkolů, přetížené multitaskery i kreativce, kterým schází řád. S Bujem a jeho geniálním sytémem zápisů už mezi ně patřit nebudete! Je čas začít! Ryder Carroll původně vytvořil metodiku Bullet Jurnalu jako řešení své poruchy pozornosti, avšak kouzlo ručního zápisu, systému tvorby a udržování poznámek, úkolů i plánů uchvátilo postupně miliónům uživatelů. Kromě přehledného postupu, jak se vypořádat s přívalem úkolů a povinností, má totiž i hlubší roviny: zklidnění mysli ve světě vlastnoručně psaných poznámek s sebou přináší schopnost sebereflexe a uvědomění si svých pocitů. Naučí vás identifikovat to, co je důležité a pominout všechno, co smysl nemá, oddělovat signál od šumu, žít život s vědomím cílů. BuJo vychází z metodik, které se využívají při vývoji softwaru, ale vám bude stačit zápisník, tužka, seznámení se s logickým systémem a stane se vám čímkoliv: plánovačem, deníkem, kalendářem, organizátorem, skicákem, záznamníkem pocitů, odkladačem myšlenek. A stejně jako se vyvíjíte vy, bude se vyvíjet i funkce a struktura vašeho Bullet Journalu. Váš BuJo může být vším, čím si přejete. Díky knize se naučíte: základy metodiky, témata a stránkování, typy přehledných značek a odrážek převádět úkoly vpřed i vzad tak, abyste nikdy nic důležitého neopomenuli jak psát denní a měsíční přehledy, jak vytvořit rejstřík a výhledy do budoucnosti jak vytvářet kolekce při plánování projektů jak dekonstruovat problémy na zvládnutelné jednotlivosti k čemu vám slouží deník vděčnosti jak využít Bujo pro nalezení svého smyslu a dosažení štěstí, krok za krokem Metoda Bullet Journal vznikla pro uvědomění toho, jak využíváme dva nejcennější životní zdroje: čas a energii. Uděláte díky ní víc práce, protože toho budete dělat méně. Zasloužíte si to. Publikace: Metoda Bullet Journal - Zhodnoťte včerejšek, uspořádejte si dnešek a naplánujte zítřek - Ryder Carroll. Metoda Bullet Journal - Carroll Ryder Zhodnoťte včerejšek, uspořádejte si dnešek a naplánujte zítřek. Držíte v ruce bibli globálního fenoménu, který zachraňuje přepracované pomocí tužky, zápisníku a pár jednoduchých pravidel. Bullet Journal (zkráceně BuJo), minimalistický systém pro udržování osobní agendy, poznámek, úkolů a plánů, nejen zvyšuje produktivitu, ale je i mocnou zbraní proti digitální zahlcenosti a vyprázdněnosti. BuJo slouží milionům lidí po celém světě a díky své hloubce a flexibilitě nahrazuje nablýskané plánovací aplikace. Co stojí za jeho úspěchem? BuJo paradoxně vychází z postupů vývoje softwaru, ale jeho nejsilnější stránkou je odpojení, během něhož existujete jen vy, tužka a váš zápisník. Díky analogovému režimu a metodice sebereflexe, přesouvání a označování poznámek se dokážete dokonale zastavit, zamyslet a v klidu oddělit signál od šumu. S knihou Metoda Bullet Journal: se naučíte ovládat

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.