Jan Martof, Hubert Procházka: Automobily Aero, Jawa, Walter, Wikov, \"Z\"
Jan Martof, Hubert Procházka: Automobily Aero, Jawa, Walter, Wikov, \"Z\"

Jan Martof, Hubert Procházka: Automobily Aero, Jawa, Walter, Wikov, \"Z\"

Ilustrovaná encyklopedie poskytuje přehled o maloseriové výrobě osobních i užitkových automobilů ve firmách Aero, Jawa, Walter, Wikov a Čs. Zbrojovka od roku 1918 do roku 1946. Automobily Aero, Jawa, Walter, Wikov, "Z" 1905 - 1946 (Hubert Procházka) - Ilustrovaná encyklopedie poskytuje přehled o maloseriové výrobě osobních i užitkových automobilů ve firmách Aero, Jawa, Walter, Wikov a Čs. Zbrojovka od roku 1918 do roku 1946. Kniha je doplněna…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jan Martof, Hubert Procházka: Automobily Aero, Jawa, Walter, Wikov, \"Z\"
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Ilustrovaná encyklopedie poskytuje přehled o maloseriové výrobě osobních i užitkových automobilů ve firmách Aero, Jawa, Walter, Wikov a Čs. Zbrojovka od roku 1918 do roku 1946. Automobily Aero, Jawa, Walter, Wikov, "Z" 1905 - 1946 (Hubert Procházka) - Ilustrovaná encyklopedie poskytuje přehled o maloseriové výrobě osobních i užitkových automobilů ve firmách Aero, Jawa, Walter, Wikov a Čs. Zbrojovka od roku 1918 do roku 1946. Kniha je doplněna informacemi o pionýrské individuální výrobě cestovních, sportovních a závodních automobilů na našem území v malých soukromých dílnách od roku 1905. Obsahuje rovněž dobové fotografie, ilustrace a reklamy, konstrukční zajímavosti i technické údaje automobilů, počty vyrobených kusů vozidel, osudy mnohdy již zapomenutých vynálezců a konstruktérů vozidel, fotografie traktorů Wikov, nerealizované prototypy a elektrická schémata automobilů. Formát: 198,0 x 245,0 x 16,0 mm Počet stran: 168 Hubert Procházka1905 - 1946CPress 2009, edice AutosalonKniha, čeština, 168 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.