Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Jan Křeček: Politická komunikace - Od res publica po public relations

Učebnice/Odborná literatura

Jan Křeček: Politická komunikace - Od res publica po public relations

Hodnocení: 1x
  • 4

Od res publica po public relations. Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Jan Křeček: Politická komunikace - Od res publica po public relations koupíte i tady

Specifikace Jan Křeček: Politická komunikace - Od res publica po public relations

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 319 Kč

Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování » ... a dál?

Produkt Jan Křeček: Politická komunikace - Od res publica po public relations

Jan Křeček: Politická komunikace - Od res publica po public relations - parametry

Název produktu: Jan Křeček: Politická komunikace - Od res publica po public relations
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 319 Kč
Maximální cena: 379 Kč
Ušetríte až: 60 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Od res publica po public relations. Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií. Z obsahu 1. Definice politické komunikace 1.1 Dominantní definice Politická komunikace jako obor Politická komunikace jako praxe Političtí aktéři  Hodnoty a zdroje Polity – politics – policy Členění kapitol 1.2 Alternativní definice 2. Prostředí politické komunikace 2.1 Dominantní pohled Reprezentace a/versus participace Reprezentačně-liberální teorie Participačně-liberální teorie Veřejný komunikační prostor Delegace – reprezentace – participace Veřejná sféra v médiích Veřejná sféra z médií 2.2 Alternativní náhled(y) Politická ekonomie a/versus kultur(ál)ní studia Radikálně-demokratický přístup 3. Systémy politické komunikace 3.1 Dominantní pohled Zpráva Komise pro svobodu tisku Čtyři teorie tisku Tři modely médií a politiky Hledání východoevropského modelu 3.2 Alternativní náhled(y) 4. Historie politické komunikace 4.1 Dominantní historie První věk politické komunikace Druhý věk politické komunikace Třetí věk politické komunikace 4.2 Alternativní historie Média a protesty Mediálně-demokratizační vlny 5. Současnost politické komunikace Třetí věk a jeho aktéři Public relations a spin-doctoring Dva přístupy k PR a spinu Třetí věk a jeho obsahy Třetí věk a jeho účinky Politický marketing Závěrem krize Resumé Literatura Rejstřík


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.