Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Jan Kincl: Marketing podle trhů

Učebnice/Odborná literatura

Jan Kincl: Marketing podle trhů

Hodnocení: 1x
  • 4

Kniha Marketing podle trhů jedinečnou cestou popisuje rozdíly mezi jednotlivými typy trhů. Ačkoliv se jedná o knihu zabývající se různými typy produktů a trhů, nemá mezi českými publikacemi konkurenta, zejména ta část, která pojednává o průmyslovém marketingu. Čtenáři ocení praktický ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Jan Kincl: Marketing podle trhů koupíte i tady

Specifikace Jan Kincl: Marketing podle trhů

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 205 Kč

Kniha Marketing podle trhů jedinečnou cestou popisuje rozdíly mezi jednotlivými typy trhů. Ačkoliv se jedná o knihu zabývající se různými typy produktů a trhů, nemá mezi českými publikacemi konkurenta, zejména ta část, která pojednává o průmyslovém marketingu. Čtenáři ocení praktický obsah, který tvořil tým odborníků pod vedením manažera z praxe. Marketing podle trhů je rozdělen do dvou na sebe logicky navazujících částí. V první, části, teorie marketingu, má čtenář možnost si oživit základy marketingu. Kniha » ... a dál?

Produkt Jan Kincl: Marketing podle trhů

Jan Kincl: Marketing podle trhů - parametry

Název produktu: Jan Kincl: Marketing podle trhů
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 205 Kč
Maximální cena: 298 Kč
Ušetríte až: 93 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Kniha Marketing podle trhů jedinečnou cestou popisuje rozdíly mezi jednotlivými typy trhů. Ačkoliv se jedná o knihu zabývající se různými typy produktů a trhů, nemá mezi českými publikacemi konkurenta, zejména ta část, která pojednává o průmyslovém marketingu.

Čtenáři ocení praktický obsah, který tvořil tým odborníků pod vedením manažera z praxe. Marketing podle trhů je rozdělen do dvou na sebe logicky navazujících částí. V první, části, teorie marketingu, má čtenář možnost si oživit základy marketingu. Kniha však nezachází do přílišných podrobností, snaží se pouze zopakovat to, co je nezbytné pro dokonalé pochopení následujících kapitol.

Ve druhé části, marketing podle trhů a produktů, jsou vysvětleny odlišnosti marketingu na dvou základních typech trhů, institucionálním a spotřebitelském. To proto, aby čtenář pochopil výrazný rozdíl mezi těmito trhy. Přes to, že naprostá většina objemu obchodů je realizována právě na trzích institucionálních a průmyslových, bývají tyto trhy v literatuře opomíjeny a na rozdíl od trhů finálních spotřebitelů jim není věnována dostatečná pozornost.

Dále se autoři zabývají jednotlivými marketingovými aplikacemi, v závislosti na nabízených produktech. Použitím příkladů z prostředí známého českému čtenáři, se snaží vysvětlit marketing spotřebního zboží, marketing průmyslového zboží, marketing služeb, politický marketing a marketing neziskového sektoru. Kniha je ojedinělým spojením zkušeností odborníků, kteří marketing a marketingové poradenství aplikují v každodenním životě, spolu se znalostmi vysokoškolských pedagogů. Autoři dokázali najít společnou řeč a předkládají tak dílo, které vás vyzbrojí širokým obsahem znalostí a návodů pro praktickou aplikaci.

Množství užitečných příkladů uvedených v knize vysvětlí zákonitosti marketingu na případech, které znáte z dennodenní praxe. Alfa - Jazyk: CZ - Vazba: Pevná bez přebalu matná - 172 str. - ISBN: 80-86851-02-8 - Kniha Autor knihy Jan Kincl, Vydavatelstvo Alfa Publishing,


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.