Jan Hojda: Extáze, exodus a exitus Juraje Hordubala
Jan Hojda: Extáze, exodus a exitus Juraje Hordubala

Jan Hojda: Extáze, exodus a exitus Juraje Hordubala

od 83 Kč
Publikace: Extáze, exodus a exitus Juraje Hordubala - Teologicko-antropologická studie - Teologicko-antropologická studie - Jan Hojda. Publikace představuje pokus o teologicko-antropologicky orientovanou interpretaci románu Karla Čapka Hordubal. Jejím hlavním úkolem je naslouchat románem kladené otázce po člověku, nechat ji zaznívat v různých podobách a rozumět jí teologicky, a tak s ní též vstoupit do dialogu. Interpretace dochází k závěru, že…
Dobre-knihy.cz
Za dopravu 57 Kč Skladem
83 Kč
Za dopravu 57 Kč Skladem
83 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jan Hojda: Extáze, exodus a exitus Juraje Hordubala
Minimální cena: 83 Kč
Maximální cena: 89 Kč
Ušetříte až: 6 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Extáze, exodus a exitus Juraje Hordubala - Teologicko-antropologická studie - Teologicko-antropologická studie - Jan Hojda. Publikace představuje pokus o teologicko-antropologicky orientovanou interpretaci románu Karla Čapka Hordubal. Jejím hlavním úkolem je naslouchat románem kladené otázce po člověku, nechat ji zaznívat v různých podobách a rozumět jí teologicky, a tak s ní též vstoupit do dialogu. Interpretace dochází k závěru, že román - zejména svým baladickým laděním - mistrně dosvědčuje to, že cesta člověka k sobě samému i k druhým lidem zůstává nadobro pohlcena tragikou, pokud není nesena a garantována nekonečnou a ničím nepodmíněnou trinitární láskou, jež se ze své plnosti sdílí člověku a jež tak ze sebe činí i jediný cíl lidského života. Zvláště se to ukazuje tehdy, pokud spolu s románem vnímáme cestu člověka jako cestu vzájemnosti muže a ženy. Publikace: Extáze, exodus a exitus Juraje Hordubala - Teologicko-antropologická studie - Teologicko-antropologická studie - Jan Hojda.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.