Jan Cimický: Superstart story
Jan Cimický: Superstart story

Jan Cimický: Superstart story

Dospívající Jana, která ztratila rodiče, v sobě musí najít sílu a naučit se samostatnosti. Oporou je jí hudba, koncertní kytara a pěvecký spolek, jejím snem je stát se zpěvačkou. Přijdou neúspěchy, zklamání, únava. Přes podporu milovaného přítele se vracejí chvíle samoty. Nakonec píle, talent a úsilí přinášejí ovoce, ale sláva a konvence začínají působit. Dokáže Jana zůstat sama sebou, nebo z ní bude slavná hvězda? Uhájí své city, upřímnost,…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jan Cimický: Superstart story
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Dospívající Jana, která ztratila rodiče, v sobě musí najít sílu a naučit se samostatnosti. Oporou je jí hudba, koncertní kytara a pěvecký spolek, jejím snem je stát se zpěvačkou. Přijdou neúspěchy, zklamání, únava. Přes podporu milovaného přítele se vracejí chvíle samoty. Nakonec píle, talent a úsilí přinášejí ovoce, ale sláva a konvence začínají působit. Dokáže Jana zůstat sama sebou, nebo z ní bude slavná hvězda? Uhájí své city, upřímnost, lásku? Příběh rodící se superstar se odehrává v prostředí showbusinessu, ve světě mediálních kampaní a reklamy, a přesto je také příběhem vzdoru, touhy a samoty prožívaném nejčistší duší. Vypráví o boji za lásku a naplnění života. Hrdinka románu Superstar story Jana Kvapilová je patnáctiletá dívka žijící, podobně jako její vrstevnice, ve svém světě nadějí a zklamání až do okamžiku, kdy osud tvrdě zasáhne do jejího života. Při automobilové nehodě jí zahynou rodiče.Dospívající dívka se musí vyrovnat se ztrátou, najít v sobě sílu a nepodlehnout smutku, naučit se samostatnosti. Oporou je jí hudba, koncertní kytara a pěvecký spolek. Sní o tom, že se stane zpěvačkou. Je to sen, k němuž upírá své touhy a pól směřování jejího života.Přijdou…

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.