Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Jan Cézar: I zázrak potřebuje reklamu

Učebnice/Odborná literatura

Jan Cézar: I zázrak potřebuje reklamu

Hodnocení: 1x
  • 3.5

Publikace: I zázrak potřebuje reklamu - Jan Cézar. O knize: Během vzniku této knihy jsem v naší reklamní agentuře dával číst vybrané pasáže svým mladým kolegyním na postech account managerů. Bylo vidět, že je to svou formou i obsahem mimořádně zaujalo. A co je důležité, nebylo takřka nic, čemu by neporozuměly. Řeklo ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82308

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Jan Cézar: I zázrak potřebuje reklamu koupíte i tady

Specifikace Jan Cézar: I zázrak potřebuje reklamu

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 233 Kč

Pro obor marketingové komunikace je typické, že představuje fúzi mnoha jiných, zhusta velmi vzdálených oborů – a podobně i profesionálové v této branži se rekrutují z různých, mnohdy nejroztodivnějších specializací. Výsledek tomu ovšem často odpovídá. Je proto zajímavé pohlédnout na jednotlivé komunikační obory očima profesionála z jiného oboru. To udělal i Jan Cézar. Se čtenáři, odborníky i laiky, hraje otevřenou hru na to, co všechno nás možná nenapadlo, a přitom napadnout mohlo a mělo, přemýšlíme-li o » ... a dál?

Produkt Jan Cézar: I zázrak potřebuje reklamu

Jan Cézar: I zázrak potřebuje reklamu - parametry

Název produktu: Jan Cézar: I zázrak potřebuje reklamu
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 233 Kč
Maximální cena: 330 Kč
Ušetríte až: 97 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 3.5 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 3.5
Podrobný popis:

Publikace: I zázrak potřebuje reklamu - Jan Cézar. O knize: Během vzniku této knihy jsem v naší reklamní agentuře

dával číst vybrané pasáže svým mladým kolegyním na postech account

managerů. Bylo vidět, že je to svou formou i obsahem mimořádně

zaujalo. A co je důležité, nebylo takřka nic, čemu by neporozuměly.

Řeklo by se – kniha pro začátečníky v oboru... Jenže stejně kladné

až nadšené ohlasy jsem získal i od zkušených marketingových a

reklamních matadorů. Zkrátka, sázka na originalitu a kreativitu

zpracování autorovi dokonale vyšla. Ing. Radek Jaroš Ideamaker

Reklamní agentura Borland Myslím, že je na trhu konečně kniha,

která dokázala podat problematiku současného marketingu čtenářsky

příjemnou a čtivou formou. Autor se dokázal vymanit z říše

statistik, výpočtů, a teoretických ukázek, jak je známe z

vysokoškolských skript, a čtivou formou představuje všechny

disciplíny, které by měl současný marketingový pracovník zvládat.

Velkou výhodou knihy je, že předkládané rady lze velmi snadno

aplikovat v každodenní praxi. A nakonec, z mého pohledu

problematiku výzkumu trhu zvládl na jedničku. Ing. Karel Vopička

Research agentura Ultex Pro obor marketingové komunikace je

typické, že představuje fúzi mnoha jiných, zhusta velmi vzdálených

oborů – a podobně i profesionálové v této branži se rekrutují z

různých, mnohdy nejroztodivnějších specializací. Výsledek tomu

ovšem často odpovídá. Je proto zajímavé pohlédnout na jednotlivé

komunikační obory očima profesionála z jiného oboru. To udělal i

Jan Cézar. Se čtenáři, odborníky i laiky, hraje otevřenou hru na

to, co všechno nás možná nenapadlo, a přitom napadnout mohlo a

mělo, přemýšlíme-li o jednotlivých oblastech marketingové

komunikace. Někdy nás svými nápady autor doslova zaskočí – to když

na chviličku zaváháme, zda je jeho nápad geniální, anebo naopak. To

je ale součástí pravidel hry. Žádná myšlenka není předem zakázána,

naopak – čím více pohledů, tím inspirativnější čtení. Ing. Vladimír

Bystrov PR agentura Bison & Rose Stejně jako rád sleduji filmy

s dějem, který mi je příjemný a nestresující, ale zároveň není

prázdný a něco pozitivního ve mně zanechá, tak stejně kladně a v

pozitivech hodnotím tuto knihu. Ledacos vám dá, a to formou, která

vás baví. Po jejím přečtení máte dojem, že jste si příjemně

odpočinuli u dobré knížky, ale zároveň víte, že jste se dozvěděli

něco nového. Je takovým multipackem – poznání a zábava – ono známé

„dva v jednom“. Filip Doubek ViceChairman of the Board &

Business Director Mediální agentura Médea Publikace: I zázrak potřebuje reklamu - Jan Cézar. Autor se zabývá komunikačním poradenstvím a strategickým plánováním kampaní pro významné značky působící na českém trhu. Kniha představuje historii a podstatu jednotlivých oborů reklamní komunikace, jejich nástroje, techniky a strategie, a zároveň provokuje k inovaci pohledů na jejich užití. Kniha obsahuje řadu barevných fotografií, ilustrací, citátů, odkazů a doporučení pro další profesní rozvoj čtenáře. I zázrak potřebuje reklamu


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.