Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Srovnání cen Jan Blažej: Tajemství vesmíru odhaleno

Knihy

Jan Blažej: Tajemství vesmíru odhaleno

Více možností? Jan Blažej: Tajemství vesmíru odhaleno koupíte i tady

Specifikace Jan Blažej: Tajemství vesmíru odhaleno

Kategorie Knihy

Kniha přináší, na základě nových, vědě zatím neznámých důkazů, novou vizi zániku, vzniku a současného stavu vesmíru, podstaty hmoty a prostoru, gravitace a mnoha dalších dějů ve vesmíru. Přináší i nové objevy, není však v souladu s dnešní vědou. ... a dál?

Produkt Jan Blažej: Tajemství vesmíru odhaleno

Jan Blažej: Tajemství vesmíru odhaleno - parametry

Název produktu: Jan Blažej: Tajemství vesmíru odhaleno
Průměrné hodnocení uživatelů: 4.5 bodů z 5

Tajemství vesmíru odhaleno - Jan Blažej. Kniha přináší, na základě nových, vědě zatím neznámých důkazů, novou vizi zániku, vzniku a současného stavu vesmíru, podstaty hmoty a prostoru, gravitace a mnoha dalších dějů ve vesmíru. Přináší i nové objevy, není však v souladu s dnešní vědou. Tajemství vesmíru odhaleno - Jan Blažej od nakladatelství v kategorii za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz Unikátní kniha, která odstartuje revoluci ve vědě a astronomii. Odhaluje podstatu hmoty a prostoru, podstatu gravitace, podstatu elementárních částic, představuje naprosto jiný vznik, průběh a konec našeho vesmíru a přináší mnoho nových, dosud nepublikovaných objevů z jaderné a kvantové fyziky, elektrotechniky, teoretické fyziky a astronomie. Úvodní knihou k této je kniha Realita VESMÍRU.