Jan Barták: Vzdělání ve firmě
Jan Barták: Vzdělání ve firmě

Jan Barták: Vzdělání ve firmě

Publikace prof. PhDr. Jana Bartáka, DrSc logicky navazuje na jeho předcházející publikace, zejména na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v proudu změn. Text implicitně vychází z poznatků amerických tvůrců manažerské koncepce Balanced Scorecard a autorů „Alignment – systémové vyladění organizace“ Roberta S. Kaplana a Davida P. Nortona. Především z již dostatečně prokázaného tvrzení, že koordinované řízení systémového celku má předpoklady být…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jan Barták: Vzdělání ve firmě
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace prof. PhDr. Jana Bartáka, DrSc logicky navazuje na jeho předcházející publikace, zejména na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v proudu změn.

Text implicitně vychází z poznatků amerických tvůrců manažerské koncepce Balanced Scorecard a autorů „Alignment – systémové vyladění organizace“ Roberta S. Kaplana a Davida P. Nortona. Především z již dostatečně prokázaného tvrzení, že koordinované řízení systémového celku má předpoklady být účinnější, než diferencované řízení jeho jednotlivých částí.

Subsystém růstu a učení autor pojímá systémově a integrovaně. Jádro jeho integrovaného přístupu spočívá v duchovním potenciálu, který tvoří firemní vize, poslání, hodnoty a symboly firmy, její organizační kultura a styl života. Tento duchovní potenciál nachází oporu v potenciálu mentálním, emočním a procesním. Mentální potenciál tvoří podniková strategie v podmínkách změn, opírající se o důkladnou znalost výchozího stavu (personální a organizační audit), diagnostiku potenciálových a výkonových charakteristik zaměstnanců a reálné zmapování možností změny ve vztahu k cílům organizace. Emoční potenciál závisí na způsobu vedení, stimulování a zejména motivování zaměstnanců, na stupni jejich sounáležitosti s firemními cíli. Procesní potenciál je vyjádřen procesním řízením aktivit směřujících ke vzdělávání a rozvoji zaměstnanců a manažerů.

Autor rozebírá možnosti a meze komunikačních strategií i konkrétních metod, technik a forem práce s dospělými. Nabízí poznatky i praktické zkušenosti z oblasti komunikace znalostí, ve vazbě na inovační záměry firmy cíleně orientované na růst komplexnosti a přidané hodnoty produktů a na jejich úspěšné uplatnění na trhu. Významnou pozornost autor věnuje nejen vzdělávaným, ale i manažerům, lektorům - vzdělavatelům dospělých, a to jednak z hlediska andragogiky, vzdělávání dospělých, sociální a pedagogické psychologie, ale zároveň i s oporou v praktických poznatcích a zkušenostech, kterých sám za půl století aktivního působení v podobných rolích nabyl. Orientaci čtenáře v publikaci usnadňuje slovníček základních pojmů.

Vzdělávání ve firmě - Jan Barták. - Jak vzdělávat dospělé, jak je vést, aby firma byla konkurenceschopná a prospívala? - Může a dokáže vedení firmy motivovat své lidi k tvořivému využívání znalostí a dovedností? - Co je to učící se "organizace"? - Jak se neztratit v proudu závratných změn v lidské společnosti 21. století! Autor poutavým způsobem ukazuje, jak komunikovat, vést lidi ke vzdělávaní a celoživotnímu učení se, jak projektovat vzdělávání nejen ve velkých a bohatých firmách, ale také v těch středních a malých. Vzdělávání ve firmě - Jan Barták od nakladatelství Alfa v kategorii Management, Marketing | za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.