Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Jacquie L’Etang: Public Relations

Knihy naučná literatura

Jacquie L’Etang: Public Relations

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy - Jacquie L Etang. Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Jacquie L’Etang: Public Relations koupíte i tady

Specifikace Jacquie L’Etang: Public Relations

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 413 Kč

Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a » ... a dál?

Produkt Jacquie L’Etang: Public Relations

Jacquie L’Etang: Public Relations - parametry

Název produktu: Jacquie L’Etang: Public Relations
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 413 Kč
Maximální cena: 569 Kč
Ušetríte až: 156 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy - Jacquie L Etang. Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public

relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového

marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat

mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů

vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze

(mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie

médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje

jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních

studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a

PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s

veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím

masmédií. Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u

společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede

manažerské programy pro PR pracovníky a studenty PR. Publikace: Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy - Jacquie L Etang. Základní teorie, praxe, kritické přístupy - PORTÁL - Jazyk: CZ - Vazba: Pevná bez přebalu matná - 344 str. - ISBN: 978-80-7367-5 Jacquie L EtangZákladní teorie, praxe, kritické přístupyPORTÁL 2009Kniha, čeština, 344 stran


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.