Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Iveta Horáková: Strategie firemní komunikace

Knihy naučná literatura

Iveta Horáková: Strategie firemní komunikace

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Strategie firemní komunikace, 2. vydání - Horáková Iveta. "Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři"" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82308

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Iveta Horáková: Strategie firemní komunikace koupíte i tady

Specifikace Iveta Horáková: Strategie firemní komunikace

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 220 Kč

Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. » ... a dál?

Produkt Iveta Horáková: Strategie firemní komunikace

Iveta Horáková: Strategie firemní komunikace - parametry

Název produktu: Iveta Horáková: Strategie firemní komunikace
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 220 Kč
Maximální cena: 439 Kč
Ušetríte až: 219 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Strategie firemní komunikace, 2. vydání - Horáková Iveta. "Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři"" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy." Publikace: Strategie firemní komunikace, 2. vydání - Horáková Iveta. Strategie firemní komunik. 2v. - Management Press - Jazyk: CZ - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 256 str. - ISBN: 978-80-72 Iveta HorákováManagement Press 2009Kniha, čeština, 256 stran Autor knihy Iveta Horáková, Vydavatelstvo Management Press


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.