Strategie firemní komunikace
Nejprodávanější knihy
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Publikace: Strategie firemní komunikace, 2. vydání - Horáková Iveta. "Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři"" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy." Publikace: Strategie firemní komunikace, 2. vydání - Horáková Iveta. Strategie firemní komunik. 2v. - Management Press - Jazyk: CZ - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 256 str. - ISBN: 978-80-72 Iveta HorákováManagement Press 2009Kniha, čeština, 256 stran Autor knihy Iveta Horáková, Vydavatelstvo Management Press