Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Ivan Štoll: Dějiny fyziky

Knihy naučná literatura

Ivan Štoll: Dějiny fyziky

Více možností? Ivan Štoll: Dějiny fyziky koupíte i tady

Specifikace Ivan Štoll: Dějiny fyziky

Kategorie Knihy naučná literatura

Vývoj fyziky od Archimedovy páky až po největší moderní urychlovače představuje dlouhý historický proces poznávání přírody, odhalování jejích zákonů a vnitřních souvislostí a jejich využití k usnadnění práce a života lidí. Vede od prvních praktických zkušeností a údivu i obav před přírodními jevy v dávných dobách až po moderní fyziku založenou na přesných experimentech a matematické teorii. Kniha seznámí čtenáře s nejvýznamnějšími událostmi a objevy i s osudy jejich tvůrců. Neméně zajímavé jsou omyly a zákruty » ... a dál?

Produkt Ivan Štoll: Dějiny fyziky

Ivan Štoll: Dějiny fyziky - parametry

Název produktu: Ivan Štoll: Dějiny fyziky
Průměrné hodnocení uživatelů: 3.5 bodů z 5

Kniha seznámí čtenáře s nejvýznamnějšími událostmi a objevy i s osudy jejich tvůrců. Neméně zajímavé jsou omyly a zákruty této dlouhé cesty, spory o prvenství, objevy zapomenuté a znovuobjevované.

Součástí publikace je přehled hlavních dat, rejstřík objevitelů a 16 stran barevné obrazové přílohy. Je určena širšímu okruhu zájemců o fyziku a její historické souvislosti.

OBSAH:

ČLOVĚK A PŘÍRODA

Co je fyzika Vývoj fyziky

Člověk STARÁ FYZIKA