Ivan Slaměník, Jozef Výrost: Sociální psychologie
Ivan Slaměník, Jozef Výrost: Sociální psychologie

Ivan Slaměník, Jozef Výrost: Sociální psychologie

od 441 Kč
Druhé, rozšířené vydání úspěšné publikace Sociální psychologie přináší informace o základech, vývoji i nejnovějších objevech v oboru. Autoři srozumitelnou a přehlednou formou vymezují předmět sociální psychologie, pojednávají mimo jiné o sociálním chování, o sociální inteligenci, komunikaci i sociálních skupinách. Kniha je určena nejen studentům psychologie, sociologie, andragogiky a ostatních humanitních oborů a odborné veřejnosti z řad…
Alza.cz
Skladem
465 Kč Do eshopu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Ivan Slaměník, Jozef Výrost: Sociální psychologie
Minimální cena: 441 Kč
Maximální cena: 511 Kč
Ušetříte až: 70 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Druhé, rozšířené vydání úspěšné publikace Sociální psychologie přináší informace o základech, vývoji i nejnovějších objevech v oboru. Autoři srozumitelnou a přehlednou formou vymezují předmět sociální psychologie, pojednávají mimo jiné o sociálním chování, o sociální inteligenci, komunikaci i sociálních skupinách. Kniha je určena nejen studentům psychologie, sociologie, andragogiky a ostatních humanitních oborů a odborné veřejnosti z řad psychologů a souvisejících profesí, ale i laickým čtenářům, kteří touží lépe porozumět tajům rychle se rozvíjejícího oboru.Z obsahuPředmluva k druhému vydáníČást I. Předmět a historie sociální psychologie1. Předmět a místo sociální psychologie v systému vědJozef Výrost, Ivan Slaměník1.1 Milníky na cestě ke konstituování sociální psychologie1.2 "Rodiče", "sourozenci" a "děti" sociální psychologie1.3 Vývojová období a vývojové úlohy sociální psychologie1.4 Sociální psychologie a její self-concept: reflexe předmětu vědní disciplíny1.5 Od hraniční disciplíny přes interdisciplinaritu k transdisciplíněSouhrnKlíčová slova Literatura2. Historie sociální psychologieAlena Zeľová2.1 K pramenům - myšlenkové zdroje sociální psychologie2.2 Období rozvoje sociálněpsychologických výzkumů a teoretických koncepcí2.3 Období pochybností2.4 Sociálněpsychologická reflexe postmoderního světa2.5 Na prahu třetího tisíciletí2.6 Sociální psychologie v Čechách (Československu)SouhrnKlíčová slova Literatura3. SocializaceEva Sollárová3.1 Socializace jako pojem3.2 Činitelé socializace3.2.1 Rodina, škola a vrstevnické skupiny3.2.2 Socializace v podmínkách práce/organizace3.2.3 Masmédia3.3 Sociální učení3.3.1 Teorie sociálního učení N. E. Millera A. J. Dollarda3.3.2 Teorie sociálního učení J. Rottera3.3.3 Teorie sociálního učení R. Searse3.3.4 Teorie sociálního učení A. Bandury3.4 Kultura, společnost a osobnost3.4.1 Kultura3.4.2 Společnost a osobnost3.4.3 Kulturní a společenská podmíněnost člověkaSouhrnKlíčová slovaLiteraturaČást II. Jedinec a sociální chování4. Sociální psychologie osobnostiJozef Výrost4.1 Stručně z historie4.2 Sociální psychologie a psychologie osobnosti4.3 Problém stability osobnostních charakteristik4.4 Problém struktury osobnosti4.4.1 Pětifaktorový model struktury osobnosti (Big Five)4.4.2 Struktura interpersonálních osobnostních rysů4.4.3 Vztahy modelu interpersonálních rysů a modelu struktury rysů osobnosti4.5 Místo závěru: interakční přístup ke studiu osobnostiSouhrnKlíčová slovaLiteratura5. Sebesystém, vztah k vlastnímu jáPetr Macek5.1 Specifičnost jáské zkušenosti5.1.1 Subjektivnost a jedinečnost5.1.2 Dvojakost jáství5.2 Já jako subjekt činnosti, poznávání a prožívání5.2.1 Základní charakteristiky činného já5.2.2 Selektivní vědomí a pozornost5.2.3 Souvztažnost činného já a paměti5.2.4 Činné já a seberegulace5.3 Já jako objekt vlastní reflexe5.3.1 Sebesystém a další příbuzné konstrukty5.3.2 Jáská reprezentace, vztahový rámec uvažování o já5.4 Kognitivní složka sebesystému - sebepojetí5.4.1 Obsahové charakteristiky sebep

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.