Isabelle Clarke, Daniel Costelle: Apokalypsa – Hitler
Isabelle Clarke, Daniel Costelle: Apokalypsa – Hitler

Isabelle Clarke, Daniel Costelle: Apokalypsa – Hitler

Hitlerova politická kariéra je všeobecně známa. Méně se ví o tom, co jí předcházelo. Jde však o zásadní období pro pochopení toho, jak složitá byla jeho osobnost, a pro zodpovězení zásadní otázky 20. století: Jak se vůbec mohl dostat k moci? Isabelle Clarkeová a Daniel Costelle vyprávějí o tomto méně známém období plném nečekaných zvratů: o nevídaném vzestupu zkrachovalého umělce posedlého nacionalisty a rasisty, který se ve znepokojivé…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Isabelle Clarke, Daniel Costelle: Apokalypsa – Hitler
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Hitlerova politická kariéra je všeobecně známa. Méně se ví o tom, co jí předcházelo. Jde však o zásadní období pro pochopení toho, jak složitá byla jeho osobnost, a pro zodpovězení zásadní otázky 20. století: Jak se vůbec mohl dostat k moci?

Isabelle Clarkeová a Daniel Costelle vyprávějí o tomto méně známém období plném nečekaných zvratů: o nevídaném vzestupu zkrachovalého umělce posedlého nacionalisty a rasisty, který se ve znepokojivé atmosféře Evropy počátku 20. století stal vůdcem Německa.

Tato kniha, která je rozšířením a doplňkem televizního seriálu, jenž se vysílal po celém světě, představuje Hitlera ze zcela nového pohledu. Autoři prošli tisíce hodin filmů z archivů celého světa, filmů, které se veřejnosti ve většině případů dosud nepromítaly, a vytvořili tento úchvatný portrét. Apokalypsa - Hitler je jedinečným dílem, které vám usnadní pochopit největší tragédii 20. století.

Podtitul: Jak se Hitler mohl dostat k moci?Autor: Isabelle Clarkeová; Daniel CostelleRok vydání­: 2012Vazba: Pevná bez přebalu leskláISBN: 978-80-256-0867-8Počet stran: 168Rozměry: 267,0 x 266,0 x 15,0

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.