Irena Reifová: Slovník mediální komunikace
Irena Reifová: Slovník mediální komunikace

Irena Reifová: Slovník mediální komunikace

Publikace: Slovník mediální komunikace - Irena Reifová;Kolektiv. Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti. Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. Kniha je dílem našich…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Irena Reifová: Slovník mediální komunikace
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Slovník mediální komunikace - Irena Reifová;Kolektiv. Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti. Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. Kniha je dílem našich předních odborníků na mediální studia a zároveň prvním soustavným českým vědeckým projektem, který zachycuje současný stav mediální vědy. Obsahuje více než 200 hesel týkajících se žurnalistiky, teorií komunikace a fenoménů souvisejících s masovými sdělovacími prostředky. Publikace: Slovník mediální komunikace - Irena Reifová;Kolektiv. Slovník mediální komunikace - Irena Reifová. Slovník mediální komunikace - Irena Reifová od nakladatelství v kategorii Management, Marketing za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz 2004. Přední čeští odborníci v oboru mediálních st Irena ReifováPORTÁL 2004Kniha, čeština, 328 stran Autor knihy Irena Reifová, Vydavatelstvo Portál,

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.