Irena Reifová: Slovník mediální komunikace
Nejprodávanější knihy
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Publikace: Slovník mediální komunikace - Irena Reifová;Kolektiv. Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti. Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. Kniha je dílem našich předních odborníků na mediální studia a zároveň prvním soustavným českým vědeckým projektem, který zachycuje současný stav mediální vědy. Obsahuje více než 200 hesel týkajících se žurnalistiky, teorií komunikace a fenoménů souvisejících s masovými sdělovacími prostředky. Publikace: Slovník mediální komunikace - Irena Reifová;Kolektiv. Slovník mediální komunikace - Irena Reifová. Slovník mediální komunikace - Irena Reifová od nakladatelství v kategorii Management, Marketing za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz 2004. Přední čeští odborníci v oboru mediálních st Irena ReifováPORTÁL 2004Kniha, čeština, 328 stran Autor knihy Irena Reifová, Vydavatelstvo Portál,